• Anonym

vill bara erkännaa................

jag vet inte hur jag ska lägga fram det. hur jag ska berätta för mina familj
    och vänner.. kommer de ens ta mig på allvar?
    att jag faktiskt är bisexuell.. det är först nu jag börja inse och förstå
    att jag faktiskt dras till samma kön och vill hitta någon .. börjat prata
    mer med tjejer som har samma läggning.. Ser framemot att trffa
    och börja dejta..
    och hoppas så klart på kärleken!!

Vill bara skrika rätt ut ,, jag gillar TJEJER!!!!!

• Svar på tråden vill bara erkännaa................
  • Anonym (Så kul då!)

Ja, vad kan man annars säga? Det behöver du inte skrika ut, och du behöver inte bry dig om vad andra ev. kan ha för reaktioner. Utan njut av din "insikt", nu har du ju dubbelt så mycket att längta efter; en mysig tjej, eller kille.....

Har själv en dotter som är bi.

• Anonym (Jag med)

Förstår dig precis, jag vill skrika till hela världen att jag är lesbisk och sååååååå kär i ...... Min känsla bottnar nog i att jag äntligen erkänt min läggning för mig själv.
    Kom ut i den takt du själv känner passar dig. Själv tar jag det i små steg, börjar med de som jag tror har lättast för att ta emot detta och som kan stötta mig när jag ska berätta för de mer konservativa.

Lycka till!

• Mikuloid

Jag kom ut som transsexuell.
    Då sa min familj i princip, jag skulle kunna acceptera att du var homosexuell men du vill bli en tjej???!!

I Sverige så är lesbiska tankar mycket mer accepterat än vad man kan tro, till och med mer än vad det är för homo killar. Jag har aldrig varit med om att någon höjer brynen när jag kysser min tjej, kanske några gånger så spanar en kille in oss.
    De kommer ta dig på allvar och troligen acceptera dig, stå på dig bara :) 

Svar på tråden vill bara erkännaa................