• Anonym (suruyoyo)

    Min man är Syrian, vad vill du veta

    Min man är Syrian

  • Svar på tråden Min man är Syrian, vad vill du veta
  • Anonym (12)

    Bara för att man lever 2013 så betyder det inte automatiskt att ni kommunicerar och har ett bra sexliv...om du nu har missat det!


    Anonym (suruyoyo) skrev 2013-05-23 19:22:19 följande:
    Vi lever i 2013

  • Anonym (suruyoyo)
    Anonym (12) skrev 2013-05-23 21:04:37 följande:
    Bara för att man lever 2013 så betyder det inte automatiskt att ni kommunicerar och har ett bra sexliv...om du nu har missat det!

    Du får ursäkta men jag tycker att dina fråga är oförskämd,vi har ett mycket bra sexliv och du vi kommunicerar om allt!!
  • Anonym (12)

    Förstår inte varför frågan va oförskämd? 1. Du har startat en tråd där du frågar oss andra vad vi undrar angående att din man är syrian. Och jag hade en fråga och ställde den. Självklart är du inte tvungen att svara men då hade du ju bara kunnat säga att du inte vill svara...PROBLEM SOLVED! 2. Du påstod själv att vi lever i 2013, dvs vad är problemet med en sex relaterad fråga?


    Anonym (suruyoyo) skrev 2013-05-25 18:56:36 följande:
    Du får ursäkta men jag tycker att dina fråga är oförskämd,vi har ett mycket bra sexliv och du vi kommunicerar om allt!!

  • Anonym (?)

    Hade en vän på högstadiet som var assyr , och några andra elever ,syrianer, brukade reta henne för det. Min vän sa att det var samma sorters folk bara olika namn.  Vet du om det finns någon skillnad och isåfall vilken/vilka?

  • Anonym (suruyoyo)
    Anonym (12) skrev 2013-05-26 01:38:43 följande:
    Förstår inte varför frågan va oförskämd? 1. Du har startat en tråd där du frågar oss andra vad vi undrar angående att din man är syrian. Och jag hade en fråga och ställde den. Självklart är du inte tvungen att svara men då hade du ju bara kunnat säga att du inte vill svara...PROBLEM SOLVED! 2. Du påstod själv att vi lever i 2013, dvs vad är problemet med en sex relaterad fråga?
    Jaha så då betyder det att syrianer inte komunicerar.Sex frågan har jag besvarat
  • Anonym (suruyoyo)
    Anonym (?) skrev 2013-05-26 08:53:45 följande:

    Hade en vän på högstadiet som var assyr , och några andra elever ,syrianer, brukade reta henne för det. Min vän sa att det var samma sorters folk bara olika namn.  Vet du om det finns någon skillnad och isåfall vilken/vilka?



    Inte så insatt i den frågan,min man säger att det beror på kyrkan,men det är samma folk vad jag förstått som skillnader mellan skåningar och smålänningar-ingen
  • Anonym (Lisa)

    Hej!

    Hur vad det när ni träffades? Tyckte hand familj/släkt at det var ok?

    När jag var yngre (18-20) dejtade jag några syrianer. Men det tog alltid slut pga att han inte "fick" träffa mig. Vi fick smyga osv.. Farbröder skällde ut en kille jag träffade. 

    Vad det annorlunda för er?      

  • Anonym (Lisa)

    Men oj, ser nu att jag stavat som en kratta..

    Ber om ursäkt för det :) 

  • Anonym (suruyoyo)
    Anonym (Lisa) skrev 2013-05-26 16:03:36 följande:
    Hej!

    Hur vad det när ni träffades? Tyckte hand familj/släkt at det var ok?

    När jag var yngre (18-20) dejtade jag några syrianer. Men det tog alltid slut pga att han inte "fick" träffa mig. Vi fick smyga osv.. Farbröder skällde ut en kille jag träffade. 

    Vad det annorlunda för er?      
    Har aldrig haft problem med familj eller släkten, hans familj hade bott i Sverige i flera år och flera ur släkten har valt partners som inte är syrianer,så det kanske underlättade
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (suruyoyo) skrev 2013-05-26 18:33:40 följande:
    Har aldrig haft problem med familj eller släkten, hans familj hade bott i Sverige i flera år och flera ur släkten har valt partners som inte är syrianer,så det kanske underlättade
    Tackar för svar! :)
    vad skönt! 

    Nu var mina erfarenheter gjorda för 10 år sen. Men minns hur ledsen jag blev. Att behöva smyga för att tillslut inte ses alls pga släkten. När man inte ville annat än att vara tillsammans.. 
        
  • Anonym (Åsikt)

    Vad har syrian tjejer för syn på Svenska grabbar?

  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Åsikt) skrev 2019-09-20 01:15:57 följande:

    Vad har syrian tjejer för syn på Svenska grabbar?


    Dejtar de ens svenska killar?
Svar på tråden Min man är Syrian, vad vill du veta