Inlägg från: Voluptuous Shalimar |Visa alla inlägg
  • Voluptuous Shalimar
    dessan59 skrev 2012-11-23 11:38:57 följande:
    Jag gillar inte Per Moberg. Jag tycker att han är äcklig som håller på att stoppa ner fingrarna i maten, och håret ska vi inte tala om! Sen tycker jag att han har ingen känsla för hur man behandlar en kött, utan är helt respektlös dänger ner köttbiten på bänken! Sen tycker jag inte om män som är hårda och tuffa, och svär när han berättar vad han ska göra för jävla soppa eller gryta( gäsp)

Nä, Ernst det är en Man med stort M
    Ursäkta men Ernst Kirchsteiger är en fjolla med stort F.
  • Voluptuous Shalimar
    FruSen skrev 2012-11-23 11:46:14 följande:
    Nej, alltså... Jag har SÅ himla svårt att se förbi alla handdukar, lurviga tröjärmar, fingrar och allt sånt han råkar doppa ner i maten titt som tätt. Maten är säkert jättegod men jag skulle inte vilja äta den. Ser framför mig hur jag får munnen full med "lurvig tröja" eller nått annat...
    Ha ha, tror att det ser ut så på många restauranger.
  • Voluptuous Shalimar
    Duckan skrev 2012-11-23 12:29:54 följande:
    Some like it rough! Skämt åsido, jag tror att rätt många kockar doppar, om inte fingret, så skeden i grytan och smakar av flera gånger om. Det man inte ser..
    Precis!

Morberg har det där lagom vilda men ändå känslosamma som gör att en man har "det". Och nu funderar jag om jag hellre skulle ha ångande sex med någon av de andra kockarna ni räknade upp eller med Nigella och jag får nog säga Nigella.
  • Voluptuous Shalimar
    KimPossible skrev 2012-11-23 18:04:03 följande:
    Jag gillar honom, eller rättare sagt hans matlagningsstil. Avskyr sånt där fjamsande som visa håller på med, kryddmått hit och kryddmått dit. Mat ska lagas med känsla och passion, inte vara som en trist ekvation som måste lösas på ett exakt sätt.

Lite humor och schvung på det, så blir det mat som är bra. Dessutom lagar han mat som jag tycker är god, inte sånt där rawfoodäckligt, en massa crossover, frukt parat med oxfilé och sånt dumt och så är det inga korslagda ärter och skit utan rejäla portioner.

Hygienen bryr jag mig inte det minsta om. Jag ska inte äta det som lagas i tv eller i kokböckerna. 
    Åh äntligen en som inte har bacillskräck!
  • Voluptuous Shalimar
    Winterfell skrev 2012-11-23 18:34:41 följande:
    Speciellt het tycker jag inte att han är, men jag älskar hans sätt. Enda matlagningsprogrammet som är värt att titta på, förutom Nigella. 
    Ramsey blir jag nervsjuk av och Oliver lässsspande klarar jag bara inte av. 
    You're so right stranger

Utom att jag tycker att Morberg är het.
Svar på tråden Per Morberg...