Istället för tvättkorg?
Jag hatar tvättkorgarna vilka tar en massa plats i badrummet, finns det inga andra alternativ?
Ge gärna bildförslag!
Tacksam för förslag.
Jag hatar tvättkorgarna vilka tar en massa plats i badrummet, finns det inga andra alternativ?
Ge gärna bildförslag!
Tacksam för förslag.
Kopiera länkar i mobilen blir bara mupp.. Går det kopiera bild och lägga i tråden?
Ha tvättkorgarna nån annanstanns i stället för i badrummet?
La lola hänvisade till samma som jag. Här är de:
Jag slänger in allt i en hög i garderoben. Sen när det är dags för tvätt, när det är slut på rena kläder sisådär en gång i månaden, samlar jag ihop det, sorterar, och bär ner det till tvättstugan i vad som finns till hands. Ett par stora väskor och nån Ikea-kasse brukar vara lagom!
Vi har en Antonius med backar från IKEA. Den ser ut så här men vi har tre stora backar i den:
Yummy: nej, dom rena hamnar oftast, fört eller senare, i nån byrålåda.
Det där tvättskåpet verkar som en jättesmart lösning. Blev lite sugen på en själv
Så många bra lösningar, nu kanske jag kan få tummen ur och slänga ut vår asfula tvättkorg till förmån för något nytt.
Tänkte länka till den dära på Ikea som sorbus länkade till.. Den var vi.. :) tycker mkt bättre om den än tvättkorgen.. :) men gömmer bort tvätten på ett helt annat sätt.. Sen är det även en hylla där inne som man kan förvara tvättmedel/Sköljmedel och det man behöver.. :)