han bryr sig inte
Ja mitt barns pappa träffar henne inte. Hon är 27 månader nu och han har inte sett henne sen hon var 10 månader.
Ja mitt barns pappa träffar henne inte. Hon är 27 månader nu och han har inte sett henne sen hon var 10 månader.
Kan du inte berätta lite vad ni hade för situvation innan? Träffar hans övriga släkt barnet? Är svårt även om det gått en tid. Är fortfarande besviken och ledsen för att han inte bryr sig om henne. Jag försökte verkligen. Är mycket som hänt bland annat fick han ett barn till tio och en halv månad efter vårt barn föddes. Ät så svårt att förstå att han inte bryr sig om sitt barn, känns hemskt. Är livrädd för den dagen hon kommer fråga om honom :( Vad säger man då som mamma till sitt älskade barn som redan blivit sviken. Här skrivs trådar ibland att det är vårt fel som väljer idioter till pappor. Men inte alltid så lätt att se :(
Man är lyckligast i världen för sitt lilla underverk :)
Försöka göra det lite kortfattat. Vi jobbade ihop i 4 år innan vi började träffas. Han var då sambo och gjorde slut. Vi hade träffats över 2 år när jag blev gravid och pratat om att skaffa barn. Han blev väldigt glad och var väldigt omtänksam. Men sen blev allt konstigt (för mycket att förklara). En och en halv vecka innan bf kom jag på honom. Han levde lite dubbelt och var sambo. Han var väldigt ångerfull och satt här och grät och lovade en massa. När hon var född kom han till bb och träffade henne. Vi kom överens så han betalade lite mer i underhåll. Vi planerade dopet ihop och bestämde namn. Hans föräldrar var med honom ibland och träffade henne. Han satt med henne i famnen och torkade tårar för allt han missade och pratade med henne om vad de skulle göra. När hon var ca fem månader blev det svårt att få tag på honom och han slutade komma hit. När hon var knappt sex månader fick jag höra på skvallervägen att han skulle bli pappa igen till sommaren. Tiden gick och han var här några gånger tidig sommar. Han slutade betala underhåll så jag fick gå genom fk. Han "glömde" hennes första födelsedag. Går skriva hur mycket som helst och självklart gör det ont för sitt älskade barns skull att han inte bryr sig. Han lever inte med barn nummer två heller gjorde bara någon vecka.
Funderar på att dra igång en fb grupp och försöka få med fler i samma situvation. Där man kan prata och diskutera i lugn och ro. Hjälpa varann och stötta
Är 33, hur gammal är du?
Har du släkt och vänner som ställer upp?
Nä kan vara svårt att be om hjälp. Men du måste vara rädd om dig så du kan ta hand om din lilla tjej :) Kan starta en grupp :)
Sök efter starka singelmammor :) Kram