Inlägg från: drejkis |Visa alla inlägg
  • drejkis

han bryr sig inte

min flickas pappa bryr sig inte alls, har aldrig frågat hur hon mår ens.. hon är 4 månader.. någon mer som haft det så och hur har det då blivit senare? han har träffat henne en gång när hon var 2 veckor (efter påtryckning från mig)

• Svar på tråden han bryr sig inte
  • drejkis

Tack att du svarade. Får man fråga hur du känner om det? Jag är väldigt ledsen/besviken på pappan. Vi klarar oss utmärkt och jag är väldigt lycklig med min lilla tös. Men som sagt, ilskan finns där. Hur har du hanterat situationen? Jag vill bli fri från mina känslor gällande att han inte bryr sig..

• drejkis

Jag får nog endel skit här nu om nån läser.. Blev gravid tidigt med killen, trots p-piller. Då de var tidigt i vårat förhållande så tog jag upp frågan om hur det blir om vi går isär. För båda var det självklart att man ändå vill ge sitt barn allt, 2 föräldrar som finns där osv.. Han var en ängel, tog hand om mig då jag hade väldigt jobbigt med krämpor i början av grav.. Sen helt plötsligt fick jag inte tag på honom, tror det gick 5 veckor.. Sen lovade han att inte försvinna sådär o han sa förlåt och massa sånt.. Jag fattade ingenting.. Han längtade massor sa han och det kändes verkligen så.. Pga hans konstiga beteende bestämde jag mig att bryta förhållandet.. Vi träffades sen i vecka 27 och vi sa då att han skulle vara den som hör av sig för att bevisa att han bryr sig.. 4 månader gick det sen tog JAG kontakt eftersom min älskade dotter fötts.. Han träffade henne då men brydde sig inte ens när jag berättade att hon höll på att dö när hon var 2 dagar.. Han ville inte ens hålla henne.. Ingenting.. De här var lite kortfattat om hur det sett ut.. Men jag har fått kontakt med hans föräldrar så dom har träffat henne och kommer fortsätta göra det. Han säger att han vet att tiden inte går att ta igen och att han vet att han kommer ångra sig sen.. Samt att han tänker på henne varje dag.. Hmm.. Blir inte klok på detta.. Hur var det för er? Men oj va snabbt han fick ett till barn, bryr han sig om andra barnet??

• drejkis

Jag har pratat med familjerätten om min situation o de va jätteskönt. Tog där upp just det du skrev "vad händer när hon frågar om pappa?" Han på fam. Rätten sa bara att man ska va helt ärlig utan att Linda in det.. Tex "mamma har försökt få pappa att komma hit men pappa vill inte". Jag tycker det låter lite väl ärligt men så sa dom iaf..

• drejkis

Fy fan rent ut sagt!! Man blir så arg och ledsen!! När hörde du från honom sist? En fbgrupp låter jättebra tycker jag!! Man behöver stöd, det tror jag alla i vår sits gör.

• drejkis

Jag är 27. Jag har min mamma som bor några mil bort.

Kan du inte skapa fb-grupp så kör vi igång den ? :)

• drejkis

Oj såg inte att du frågade om vänner. Har underbara vänner men jag tar ingen hjälp.. Vet inte varför egentligen, det känns dumt. Känns som folk inte kan sätta sig in i hur det är. Iofs pratar inte jag om hur tufft det kan vara heller. Jag svimmade häromdagen för att jag sovit för lite. Har man en närvarande pappa i bilden så kan man ju ta en tupplur ibland..

• drejkis

Jaaa va kul, säg till när den är fixad så kan vi prata vidare där :) kram på dig :)

Svar på tråden han bryr sig inte