att bli bärgad.
Hej för ca 1,mån sen stannade bilen efter att många kört förbi kom en som jobbade för assistanskåren som bärgar bilar Han råkade köra förbi. Hans åsikt var att kamremen gått vilket var på garantin då ja byttat 5 mån tidigare så vi bärgades till dom som bytt kamrem tidigare. Det var mycket sent på kvällen. Jag ville ha något papper på pungt a och b och pris för o få tillb pengar på försälringen han så nej det får du inte . Nehe? Kvitto? Nej. Så han du bet 6000 utan moms om du ger mig dom nu. Mitt i natten som de var hade jag inte 6000 på mig Han fick mitt visa nr och skulle dra pengarna där dagen efter.. men föreslog mig att gå till banken ringa han och få konto nr för o bet till hans konto. Detta är jätte skumt allt. För de var privat konto. Och de ska ju vara stort företag som jag fattat det , men han sa att de var litet Familjeföretag sen var han inne och bråkade med verkstan att ja ej skulle kunna hämta bilen utan att han fick pengar. Ett brev med nytt visa kommer där det står att de spärrat mitt visa pga misstanke om bedrägeri . Han blir mer arg och hotar om vi ej bet jag hänvisar till försäkringen han vill ej skriva faktura utan pratar än om pengar på konto eller handen.. Jag bet ej utan kvitto och annat man ska få.. vad brukar hända o vilka papper brukar man få vid bärgning???