Drömtydning
Jag drömmer ofta att jag aldrig kommer fram tid jag ska eller att jag är sen. Kan det ha med stress att göra? Drömmer även ofta om saker jag ska göra, gör dem och när jag vaknar inser jag att allt är ogjort!
Jag drömmer ofta att jag aldrig kommer fram tid jag ska eller att jag är sen. Kan det ha med stress att göra? Drömmer även ofta om saker jag ska göra, gör dem och när jag vaknar inser jag att allt är ogjort!
Det låter som du är inne på rätt spår ts
Är du stressad i vardagen? Brukar du komma försent o så, sådär som i drömmen?
Tänk på vilken känsla du får när du tänker på drömmen, det spelar in. Var delar av drömmen i färg? Isf är budskapet från det undermedvetna extra starkt. Om du drömmer denna dröm flera gånger är det också ett tecken på att ditt undermedvetna vill säga något av vikt.
Om du är medveten om det du tror att drömmen betyder, så betyder den något annat. Det du drömmer är tankar i det omedvetna. Det du är klart medveten om ältas inte i drömmar, så försök hitta något du inte tänkt på, det är där du ska leta. När du slutar drömma dessa drömmar, har du antingen blivit väl medveten om problemet, eller så är problemet löst eller i alla fall inte lika besvärande.