• Ajlil

Drömtydning

Jag drömmer ofta att jag aldrig kommer fram tid jag ska eller att jag är sen. Kan det ha med stress att göra? Drömmer även ofta om saker jag ska göra, gör dem och när jag vaknar inser jag att allt är ogjort!

• Svar på tråden Drömtydning
  • Ajlil
    Opappan skrev 2012-11-23 23:51:12 följande:
    Är du stressad i vardagen? Brukar du komma försent o så, sådär som i drömmen?
    Nja, visst är jag stressad över saker, pluggar upptill jobbet just nu o det är jobbigt. Men sällan på jobbet, vilket drömmarna handlar om. Drömmarna är ganska overkliga. Kan förklara kortfattat hur en dröm kan se ut. Jah jobbar i hemtjänst där tid är något man tänker på varje dag, dock tillhör jag ingen person som stressar el känner mig direkt stessad på jobbet. I drömmen utsätts jag ofta för hinder på´vägen dit jag ska. T.ex bilen går sönder, bilen går långsamt, bommar vid järnvägsövergångar går ner mitt framför mig, jag hittar inte dit jag ska osv. 
  • Ajlil
    LiljaStargazer skrev 2012-11-24 13:24:16 följande:
    Nja, visst är jag stressad över saker, pluggar upptill jobbet just nu o det är jobbigt. Men sällan på jobbet, vilket drömmarna handlar om. Drömmarna är ganska overkliga. Kan förklara kortfattat hur en dröm kan se ut. Jah jobbar i hemtjänst där tid är något man tänker på varje dag, dock tillhör jag ingen person som stressar el känner mig direkt stessad på jobbet. I drömmen utsätts jag ofta för hinder på´vägen dit jag ska. T.ex bilen går sönder, bilen går långsamt, bommar vid järnvägsövergångar går ner mitt framför mig, jag hittar inte dit jag ska osv. 
    Menar att drömmarna är överdrivna inte overkliga! 
Svar på tråden Drömtydning