• Anonym (Frun)

Så jäkla avtändande

Ska börja med att berätta att jag är gift med världens underbaraste man. Han är så snäll och omtäbksam såbdet finns inte. MEN när det kommer till sexet så blir det så avtändande. Vi kan ligga o se tv tex och mitt i allt slänger han ur sig "Ska vi knulla" ja då blir jag ju säkert väldigt upphetsad. Har sagt till så många ggr att jag tycker det är grymt avtändande och ber han att tex bara komma och börja pussa o smeka på mig men nä det går inte för skulle jag då säga nej så skulle han känna sig så avvisad. Och när jag tar initiativ till sex så begriper han inget kan tex börja runka honom utan en enda reaktion slutar jag så var det inte mer med liksom. Han förstår inte att jag ville eftersom jag inte frågade om vi skulle knulla. Och när vi väl får till det så slickar han tills det går för mig sedan stoppar han in den juckar 3 juck tills han är klar och sedan är allt över. Det har gått så långt nu att jag vill inte ligga med han alls längre. Ställer upp kanske en gång i mån för att vara snäll typ

• Svar på tråden Så jäkla avtändande
  • Anonym (Samma)

Jag har haft samma problem. Men nu har jag lärt mig accepterat det och nu tycker jag det funkar. Jag tycker det blir lite spontant. Jag brukar åxå fråga han nu om vi inte ska knulla :P

• Anonym

Fråga om ni ska knulla samtidigt som du tar initiativ. Till slut kanske det funkar som med Pavlovs hundar och han fattar att du vill knulla när du tar på honom

• Anonym (Frun)

Grejen är ju att jag tycker frågan är sjukt avtändande tycker det är detsamma som att fråga vad vi ska äta till middag typ

• Anonym (ett)

Är det frågan som är avtändande eller själva ligget ?
    Ligget låter inte så roligt.

Jag har en bra man men han är inte så bra på det jag vill ha. Han tänder inte mig men frågar han som din kille så vill inte jag pga av ligget inte frågan.

• Anonym (Frun)

Igentligen båda men frågan han ställer gör ju att jag inte ens vill veta om han tycker vi ska göra något annat i sängen just den dagen. Han frågar inre på något busigt eller lekfullt sätt utan typ full fokus på tvn där han sitter på sin sida av soffan och i samma tonläge som man har när man frågar tex om man ska beställa pizza

• Anonym (Liisa)
    Anonym (Frun) skrev 2012-11-24 15:27:57 följande:
    Grejen är ju att jag tycker frågan är sjukt avtändande tycker det är detsamma som att fråga vad vi ska äta till middag typ
    Håller med...och lika avtändande som när en partner frågar "är du kåt nu??", fy farao...det förstör alltihop och inte det minsta porrigt överhuvudtaget!
Svar på tråden Så jäkla avtändande