Så jäkla avtändande
Ska börja med att berätta att jag är gift med världens underbaraste man. Han är så snäll och omtäbksam såbdet finns inte. MEN när det kommer till sexet så blir det så avtändande. Vi kan ligga o se tv tex och mitt i allt slänger han ur sig "Ska vi knulla" ja då blir jag ju säkert väldigt upphetsad. Har sagt till så många ggr att jag tycker det är grymt avtändande och ber han att tex bara komma och börja pussa o smeka på mig men nä det går inte för skulle jag då säga nej så skulle han känna sig så avvisad. Och när jag tar initiativ till sex så begriper han inget kan tex börja runka honom utan en enda reaktion slutar jag så var det inte mer med liksom. Han förstår inte att jag ville eftersom jag inte frågade om vi skulle knulla. Och när vi väl får till det så slickar han tills det går för mig sedan stoppar han in den juckar 3 juck tills han är klar och sedan är allt över. Det har gått så långt nu att jag vill inte ligga med han alls längre. Ställer upp kanske en gång i mån för att vara snäll typ