Inlägg från: TessTess93 |Visa alla inlägg
  • TessTess93

Fortfarande problem...

Att åka ändå kommer bara göra dina föräldrar otroligt oroliga och arga..
    Och väldigt besvikna!

Och om du åker så kommer du bara bevisa för dom att du är omogen och inte accepterar deras svar..

Tänk dig in i deras situation.. hur skulle du känna om ditt framtida barn skulle vilja åka till någon för dig helt okänd människa på andra sidan landet..
    Du skulle antagligen vart jätte orolig för att något skulle hända ditt barn och du skulle också sagt nej..

Jag tycker att du ska vänta tills du blir äldre..

• TessTess93

Jag vet hur det känns jag hade en kille i skellefteå och jag bor strax utanför göteborg.. Jag hade oxå jävla lust att bara skita i vad föräldrarna sa och åka till honom ändå.. Och vi var tillsammans över internet och sågs i cam och pratade i telefon varje dag.. Han var 17 och jag var 15.. Mina föräldrar sa att jag absolut inte fick åka till honom.. Och i mitten av sommaren skulle min mamma och jag till västerås på power big meet (en stor bilträff) och även han skulle dit men när vi väl var där så fega han ur.. Men 6 månader senare hittade jag världens mest underbara kille som jag nu är förlovad med och vi väntar barn 3 år senare :)

Tänk om det skulle bli så om du åker till din tjej.. Att hon inte vågar träffa dig.. Vad gör du då?

Jag tror att du kommer hitta någon trevlig tjej på närmare håll :)

Svar på tråden Fortfarande problem...