Muslimska pojknamn tack!
Letar efter ett muslimskt pojknamn, har inte hittat något jag gillar... Men hoppas på att det finns några som vet något fint, bara seriösa svar tack!
Letar efter ett muslimskt pojknamn, har inte hittat något jag gillar... Men hoppas på att det finns några som vet något fint, bara seriösa svar tack!
Saboterar alla chanser för ungen att få jobb i framtiden...
Min son heter Nidal....uttalas Nidall. Man kan även stava det Nidhal.
Fantastiskt att ta ett muslimskt namn om du vill att han ska ha det svårt med jobb som vuxen, kör hårt bara!
Jag har också hört att det är populärt med judarna!
Rayan, är namnet på dörren till paradiset jätte fint tycker jag
Det finns folk som döper sina barn till alla möjliga konstiga namn, Mohammed t.ex är väldigt vanligt i Sverige idag. Det finns jättemånga personer som heter Mohammed, Ali, Mostafa osv som jobbar heltid i Sverige, har egna företag och driver eget.
Så du menar att folk inte reagerar ( på gott och ont ) när man döper sina barn födda 2012 till Waldemar, Sigge eller Gösta, eller Margot? Tove, Tekla i förnamn?
Folk har så många fördomar, och många här i Sverige är låsta i sina tankar om hur saker och ting "ska" vara..
Aydin är jätte fint, finns i koranen oxå.. Själv har jag en tös i magen så vi får vänta med Aydin.. Vet inte om de går att stava Aidin eller Ajdin...