Pergo-tjejer som fått äl, snälla hjälp!
Hej! Har kört min första pergo-kur denna månad och är nu på dag 23. Jag vet inte riktigt om jag fått någon äl eller om den är på gång. Äl-testerna hjälper mig inte riktigt heller, så jag skulle gärna vilja ha svar på några frågor. Och ja, jag vet att det är olika från person till person, men det hade varit roligt att få höra hur det varit för er.
Kände du av äl den/dom månad/månaderna du tog pergo? Hur kändes det för dig? Och hur var det efter äl?
Jag fick det första starka/positiva äl-testet dag 15 (förra söndagen), dag 16 var det negativt och dag 17, 18 och 19 var det starkt/positivt igen och sen dag 20 och 21 har det varit negativt och idag har jag inte tagit något. Varför jag fortsatte ta dag 16 var för att se om det skulle bli starkare eller om jag skulle våga tro på att det var helt positivt det testet på dag 15, sen dag 17 tog jag ett av bara farten och sen fortsatte jag ju testa för att dom var starka. Jag har även haft värk från söndagen till onsdagnatt och på torsdagkväll fick jag rejält ont mot ljumsken och sen från torsdagkväll tills för några timmar sen har jag inte känt av något alls. Och nu i em så började jag få ont i vänster äggstock igen och nu har jag sån mensvärk i svanken, mest mellan ryggraden och vänster höft. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro?! Känner mig lite förvirrad just nu och känns som att det inte fungerat denna månad när det blivit såhär.
Hoppas det inte blev för förvirrande och att ni kan svara på mina frågor. Tack på förhand!