• Anonym (Dubbelmacka)

En kuk i varje hål, hur känns det?

Jag är grymt nyfiken på en dubbelmacka, blir galet kåt bara av tanken på att ha en skön kuk i fittan och en i stjärten samtidigt. Har kört med kuk i stjärten och dildo i fittan men tror inte det blir riktigt samma sak som med äkta vara. Är det nån tjej som kan beskriva hur känslan är? Vad njuter man mest av och vilken ställning är bäst.
    Grädden på mostet vore ju att också ha en kuk i munnen samtidigt, ju fler desto bättre liksom... mmmmm..... vore underbart!  

• Svar på tråden En kuk i varje hål, hur känns det?
  • Anonym

Det är underbart! Har bara fått i rumpan och fittan samtidigt men vet inte om jag klarat att suga samtidigt, men visst bli knullad i munnen hade funkat. Det blir så tajt och är en helt underbar känsla, har du möjlighet så tycker jag du ska prova! Jag stod på knä över en kille och så knullade dom mej och jag stod bara och njöt :)

• Anonym (Synd:)
    Jag har märkt en sak efter några dagar som medlem här!
    Bakom tjejernas texter och kommentarer gömmer sig killarna!
  • MasterDom
    Anonym (Synd:) skrev 2012-11-26 09:47:46 följande:
    Åfan....hade jag aaaaaldrig misstänkt...
  • Anonym (Dubbelmacka)
    Anonym (Synd:) skrev 2012-11-26 09:47:46 följande:

Svär på att jag är tjej, tom 2-barns mamma och gravid...vad nu det skulle ha för betydelse. Varför tror du jag är en kille? En tjej kan/får inte vara grov i munnen och skriva kuk och fitta eller??????????????????

• Putt B
    Anonym (Dubbelmacka) skrev 2012-11-26 10:33:19 följande:

Svär på att jag är tjej, tom 2-barns mamma och gravid...vad nu det skulle ha för betydelse. Varför tror du jag är en kille? En tjej kan/får inte vara grov i munnen och skriva kuk och fitta eller??????????????????

Klart du får !!!

Vi gillar när tjejer är grova i munnen... men för säkerhets skull är det nog bäst du lägger upp en bild på dig, så alla ser att du är en tjej
  • Frontline
    Putt B skrev 2012-11-26 10:53:21 följande:
    Klart du får !!!

Vi gillar när tjejer är grova i munnen... men för säkerhets skull är det nog bäst du lägger upp en bild på dig, så alla ser att du är en tjej
    Hehe
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • PrimitivMan
    Anonym (Dubbelmacka) skrev 2012-11-26 10:33:19 följande:

Nej det får man inte. En kvinna skall tycka om känslosamt myssex med tända ljus, tycka att porr borde förbjudas, tycka att alla män bara tänker på sex och är äckliga.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Fröken reserverad

Om du bestämmer dig för att testa så ta det lugnt.
    Det är bökigt med dubbelmacka.
    Trångt och svårt.

Hur det känns?, ja, uppfyllt såklart.
    En ställning som kan fungera är en kille på rygg, rida honom med ansiktet vänt mot hans ansikte och sen bli tagen bakifrån analt av den andre killen.

För att det ska fungera behöver killarna ha hårda erektioner, annars blir det bara pannkaka.

• Putt B
    PrimitivMan skrev 2012-11-26 11:08:15 följande:

Nej det får man inte. En kvinna skall tycka om känslosamt myssex med tända ljus, tycka att porr borde förbjudas, tycka att alla män bara tänker på sex och är äckliga.
    Hehe... fast dom innerst inne är lika äckliga som vi män.. ( om nu sex och porr är äckligt )
  • Fröken reserverad
    PrimitivMan skrev 2012-11-26 11:08:15 följande:

Jag är nog man egentligen alltså

Eller...jag gillar ju iofs känslosamt myssex med tända ljus..ibland.
Svar på tråden En kuk i varje hål, hur känns det?