Jag kan inte ha sex pga smärta, varför?
Sen jag kan komma ihåg har jag alltid haft problem med smärta i underlivet. Även när det gäller onani. Jag försökte ha sex många gånger (oskuld vid det laget) men jag var för trång/stängde mig. Sen när jag träffade min nuvarande sambo så kunde vi ha sex under första 5 månaderna, men sen gjorde det ont sista gången och sen dess har vi inte kunnat haft sex. Vi hade det En gång ett år efter. Men det var länge sen. Jag har träffat en gynekolog, men vågar inte göra gynundersökning. Har uteslutit det mesta, gjort alla tester man kan förutom genom gynundersökning. Har kollat runt lite. Kan det bero på sköra slemhinnor? Eller är det endast psykologiskt? Jag får inte ont utanpå. Utan vid öppningen och innuti. Jag kan inte själv göra något heller. Har problem med att sticka upp tamponger också. Jag har problem med att jag alltid är "våt" eller har extrema flytningar. Vi har testat många gånger, ibland går det bra i början och jag fokuserar på att njuta och inte bli rädd för smärta. Men direkt han är jätte lite inne gör det ont. Jag har även extremt låg smärtgräns i övrigt och är väldigt känslig av mig som person. Kan det bero på det? Är nästan alltid stressad då jag är så känslig och tar in alla intryck i min miljö. Har läst något om sjukgymnast och bäckenebenen? Vad ska jag göra?