Inlägg från: Harmagedon |Visa alla inlägg
  • Harmagedon

Vad skulle du vilja ha i inflyttningspresent när du precis har flyttat från lägenhet till hus?

Från lägenhet till hus. Det finns ju en myrriad trädgårdsutrustning man i så fall saknar. Bra grensax, spade, kratta, räffsa, lövkorgar eller så här lagom till vintern snöskyffel o en rejäl kvast. Släng med en säck tösand till uppfarten också.

• Harmagedon

La lolas förslag var bra också. Jag sitter hela vintern o drömmer om vad jag ska plantera i vår...

• Harmagedon

Köper krattor o räfsar från de dom heter Karlstad nånting. Lite dyra men de håller. Fiskars är inget jag rekommenderar men vi kanske haft otur med dem bara för de brukar vara populära. Snöskyffel är enkelt. De billiga är värdelösa...

• Harmagedon

Inomhus hamnar man så lätt i olika inredninsstilar om man inte håller sig till säkerhetsutrustning som branvarnare, släckare, brandfilt. Mat kan man ju köra på. En veckas middagar från nån sån där kasse kan ju vara skönt när man packar upp.

Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i inflyttningspresent när du precis har flyttat från lägenhet till hus?