• Anonym

gravid med tredje barnet i v19 .Nu tänker han lämna mig :(

hej har en sambo och vi har 2 barn sen innan . Nu är jag gravid med ett 3e i v19 . Och i fredags släppte han bomben han älskar inte mig längre,vill inte ha nått med barnet att göra. Tål varken mig eller barnen längre ,skriker på alla,irreterad hela tiden sover dåligt, Skaffat sig skulder,spelar,går ut och super.. beter sig som 14 ! Snälla vad ska jag göra? Jag älskar ju honom och vill inte förlora han . Han säger att han blivit såhä pga utav mig ! Tror han e deprimerad .. Han har slitit av sig ringen är iskall ,elak, men ändå tröstar han mig när jag är ledsen, och håller om mig när vi sover ..... vad ska jag göra?

• Svar på tråden gravid med tredje barnet i v19 .Nu tänker han lämna mig :(
  • Philippa

Föreslå familjerådgivning?

• Anonym

Nåt måste hänt! Första tanken är väl att han mår dåligt, blivit deprimerad

• Anonym

Redan gjort. Han tror inte på terapi övh . Han tycker bara det är löjligt . Det funkar inte enligt honom. Han skulle aldrig någonsin gå till en psykolog det är bara lurendrier enligt honom :(

• Philippa
    Anonym skrev 2012-11-27 15:35:57 följande:
    Redan gjort. Han tror inte på terapi övh . Han tycker bara det är löjligt . Det funkar inte enligt honom. Han skulle aldrig någonsin gå till en psykolog det är bara lurendrier enligt honom :(

Då är han inte så mycket att hänga i julgran måste jag säga....
  • Anonym

Men jag älskar honom :(

• Anonym

Ska försöka prata med han. läskigt att bli ensam med 3 barn!

• Anonym

Någon som blivit lämnad? Hur klarar man det? Jag är så ledsen hela tiden :( hur kan man bara sluta älska nån?

• Anonym (En till)
    Anonym skrev 2012-11-28 00:45:08 följande:
    Någon som blivit lämnad? Hur klarar man det? Jag är så ledsen hela tiden :( hur kan man bara sluta älska nån?
    Jo då, inte när jag var gravid, utan blev lämnad efter 17 år och 3 barn tillsammans... vi hade stort hus och företag tillsammans. Han jobbade jämt och prioriterade annat. Vi fick det sämre och sämre tillsammans. Jag ville ändå kämpa medan han till slut kom och sa att han gav upp - då hade han träffat en annan - min väninna!

Det är inte enkelt med 3 barn själv, men pappan ska väl ha dem ibland? I vårt fall hade jag haft barnen 100% innan, nu fick vi ha varannan vecka. Två av våra tre barn har dessutom diagnos... Det är skittufft, men det går...

Dock, jag tror på KARMA, en dag kommer han att få betala tillbaka alla sina svek...
  • Anonym

Har ni haft det jobbigt sista tiden i relationen eller kom det från ingenstans? Är bebisen du väntar planerad?

• Anonym

Jag tror att han antagligen har hamnat i en depression/livskris...Min vaknade upp ur sin ångestbubbla när vår flicka föddes. Vi lever idag ihop och är lyckliga men det har krävt massor av terapi och vilja att ta oss dit efter hans svek. Kämpa på!

Svar på tråden gravid med tredje barnet i v19 .Nu tänker han lämna mig :(