• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Hjärtat78

Malphie jag har handlat lite i strl 50 & 56 :)

I veckan ska vi till G-Knapp och beställa barnvagnen, har varit runt och testat.

Kan vi inte göra en Bf lista?

Vår lille prins BF 130526
  • Miilli81

Jag är i vecka 24 och har också börjat handla så smått Gulligast kläder har jag hittat på Lindex! Barnvagnen är beställd. Vi ska köra upp till Ullared och köpa bebisgrejer. Blivit tipsad om att de har mycket märkesgrejer till bra priser :)

• Hjärtat78

Vi ska med till Ullared och köpa en hel del till bebisen innan påsk :) Ska bli så kul att äntligen njuta av barnavdelningen, sist vi var där så ruvade jag men fick känningar att det inte hade lyckats :( Det var mitt kortaste besök där, mindre än 3 timmar.

Vad ska ni ha för vagn Miilli81?

• Miilli81

Hjärtat78: ja usch sådana minnen har man många av... Där man inte vågar hoppas. Men mina börjar sakta suddas ut. Vi tänker köra upp om en månad. Jag har skrivit en lista på vad bebisen behöver och det är ju en hel del! Märket på barnvagnen vet jag inte eftersom det är en present från svägerskan ;)

• Annanax

Här har ni en till som ska till Ullared och buffra till bebisarna! :)
    När åker ni andra, vi åker på lördag? :)

• cornelia95

Hej Annanax: Jag såg ditt inlägg lite försent:( hur dag slutar du på onsdagar? Jag brukar inte vara hemma förrän lite över fem på onsdagar..men du kanske är i Malmö någon dag? Vi har bf den 3/8.

• Annanax

Nu på onsdag lämnar jag Kävlinge vid fyra. Det är inte ofta jag är i Malmö, men planerar man att få till en träff är det så klart möjligt, men ja... veckorna är hektiska.

• Hjärtat78

Då skiljer det bara 4 dagar mellan oss Miilli81! Nu ska det äntligen bli nya roliga minnen efter mkt otur 9maj dom sista åren. Mannen och jag firar 10år och tänker ta in på hotell en natt 9/5 innan lillen kommer ;)

Annanax vi åker till Ullared 27 mars ? ska bli härligt !!

• Karin13

Jag är i vecka 20 i morgon och har inte vågat köpa några saker ännu. Tittade idag men väntar nog lite till. Sen har jag sju syskonbarn, så det mesta kan vi ärva. Är nog bara vagn vi behöver. Köpte ny Bh idag och fick ta två storlekar större på kupan än jag brukar ha. Inte konstigt att mina gamla känts små. Undra var det här ska sluta:)

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö