Inlägg från: Anonym (Milo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Milo)

Jag avskyr min dotter! (långt)

MLB skrev 2012-11-30 15:29:45 följande:
    TS, jag kan tala om för dig att din dotter nog märker och har märkt under uppväxten att du avskyr henne. För du kommer inte att lyckas övertyga mig om att du plötsligt vaknade en dag och avskydde din dotter efter att ha tyckt om henne dagen innan.

Om hon inte älskade dottern hade hon kastat ut henne för länge sedan. Att ha en 21-åring boende hemma som bär sig åt så som TS beskriver skulle ingen göra annat än en förälder som innerst inne älskar sitt barn.
  • Anonym (Milo)
    Anonym skrev 2012-12-01 23:11:32 följande:
    Ja absolut, det är ju det jag gör. Jag älskar henne.Skulle aldrig någonsin kunna kasta ut henne (fast jag många gånger tänkt den tanken, det kan jag inte förneka). Det är enormt blandade känslor jag har ibland men jag skulle aldrig någonsin vilja att hon stod på bar backe. Och om någon är dum mot henne blir jag en helt galen mamma. Men det kan hon uppskatta för tillfället...men sedan sänka mig totalt bara en stund efter....

Om ni inte levde så tight skulle hon säker respektera dig mer. Att stå på egna ben och ta vara på sig själv ger mognad. Som det nu är låter hon som ett barn som försöker trotsa dig. Det blir ingen riktig frigörelse och det tär på förhållandet mellan er.
    Jag tror att ni har möjlighet att få det bättre i framtiden. Det kan förstås också bero på att hon har någon diagnos.
Svar på tråden Jag avskyr min dotter! (långt)