Inlägg från: mammamumin |Visa alla inlägg
  • mammamumin

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Hej, här är en till som kämpar, 12 månader har kämpat nu. Mannens sperma är bra och denna månaden har de mätt mina progesteronnivåer. Om allt är bra ska jag på kontraströntgen av mina äggledare, är det ngn som redan gjort det? Gör det ont? Så himla frustrerande att inte bli gravid, jag får ju plus på ägglossningsstickorna, har beställt en clearblue ovolationsmonitor nu, ngn som vet hur den funkar?

• mammamumin

Tack, jo jag hoppas på att få tid till spolning snart, och jag hoppas verkligen att allt är bra och att spermierna har fri motorväg fram. IVF när man redan har ett barn kostar ca 5000 euro här i tyskland, även om det klart är värt pengarna så kommer det svida i plånboken. Jag har provat munkpeppar nu efter tips från min gynekolog, någon annan som har andra tipps på tillskott man kan ta? Sist jag blev gravid ( då försökte vi inte änns bli gravida) åt jag e-vitamin kapslar, har nu sett att det kan vara bra för slemmhinnorna så funderar på att prova det igen.

• mammamumin
    SyskonÖnskas skrev 2013-09-03 22:40:39 följande:
    Plusade idag på BIM +5

Grattis!! hur länge har ni försökt? Jag fick min mens idag, så nu är det på nästa period bara. Denna gången ska vi testa med clear blue fertility monitor.
  • mammamumin

AMH har jag aldrig hört talas om, men uttrycket " äggreserv" ger mig kallsvettningar. Jag har ju alltid velat ha en stor familj, 3-4 barn minst

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?