Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Du som inte använder reflexer...

Dimma, regn, snö, dåligt skrapad ruta vid frost mm mm försämrar oddsen för den oskyddade trafikanten att bli sedd i tid. Varför i helvete inte använda en sån enkel, och billig, sak som reflex för att öka sin chans att få se sitt barn växa upp. 

Jag fattar tamejfan inte hur en del kan vara så jävla korkade att dom skiter i reflex, det handlar om ren självbevarelsedrift !!! 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Wimsey skrev 2012-12-01 08:41:47 följande:
    Jag använder det inte för att min reflex ramlade av och jag har inte skaffat en ny. Det känns inte som ett jättestort problem eftersom jag mest går på trottoarer och gångvägar och för att jag aldrig förutsätter att bilisterna ser mig. Däremot kommer jag att skaffa en ny reflex när de säljer det någonstans jag handlar.
    Jag tycker om dig, Poirot, jag gillar dig nåt så in i helvete, snälla, leta upp en jävla affär där dom säljer reflexer, helst en väst. Jag vill att du skall vara kvar hos oss. 

Jag gillar dig väldig, väldigt mycket..... Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Zazou skrev 2012-12-01 16:38:01 följande:
    Köpte äntligen en idag! Apoteket!
    Bra, Zazou, nu har du ökat oddsen för att du skall få se dina barn växa upp med åtskilliga hundra procent. I alle fall om du använder den....
Svar på tråden Du som inte använder reflexer...