• Calluna

Hur många trosor och bh:ar har du?

Jag är helt tokig i underkläder, - trosor och bh:ar. Men jag skäms lite över hur mycket det börjar bli.. Jag har nog närmare hundra trosor och typ 40 bh:ar. Får man ha så mycket?
    Hur många trosor respektive bh:ar har du? 

• Svar på tråden Hur många trosor och bh:ar har du?
  • Kjellgren

Hahaha! Det ska jag berätta för maken! Han raddade en gång upp mina trosor på sängen och hävdade att jag måste ha världsrekordet men du slår mig - jag hade bara runt 60 trosor. BH:arna har jag inte räknat.

• Gladskit

Jag rensade faktiskt häromdagen och kom fram till att jag har:
    4 bh'ar
    2 sportbh'ar
    ca 60 par trosor

....som jag använder.

• Nyfiken gul

Alldeles för lite....

40-talet trosor och 15 bh:ar .  20-talet sockor och 20-talet olika varianter av strumpbyxor och strumpbyxe-leggings.

Lider ständigt brist på hyfsade underkläder. 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Calluna

Jag hade som hoppats på att få höra att jaadå, du är normal. Alla har 100 trosor, köp på du bara! :-P

• riboflavin

Trosor har jag massor, lätt 100 par. Men Bh:ar är det sämre med, de är ju så förbaskat dyra i min storlek, och det är svårt att hitta modeller som är både snygga och bekväma.. Ett tiotal tror jag, men egentligen bara 5-6 som används. De andra är mest reserver när man inte orkar tvätta. Sporttoppar däremot, det är ett helt eget kapitel, minst 20 :)

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Cecese

Vet inte säkert men kanske 20 trosor, har iaf så det räcker till mer än väl. Bh har jag bara 2 som sitter bra. Skulle gärna köpa fler men det är tyvärr nästan omöjligt att hitta bh som sitter bra :(

• JanaLiiN

3 bh
    12 trosor

Vet inte vad jag skulle ha fler till. 

• Angelica8912

Varför har man 100 trosor? Fattar inte de så berätta gärna haha.

Jag har väl kanske 20 trosor men jag använder nog bara 12 av dom. Sen har jag 2 bhar jag använder, men har 6 stycken.

• LadyTeague

Jag skulle kunna strunta i att tvätta i närmare ett halvår och ändå byta trosor varje dag, så måååånga par. BH:ar är det värre med, jag har många men det är få jag använder.

Jag tvättar två gånger i månaden (skulle gärna ta det varje vecka, men det får man inte där vi bor), så jag använder ju bara de skönaste oavsett.

Jag tror att du är normal, haha! 

Svar på tråden Hur många trosor och bh:ar har du?