Köpa jordglob för hem och barnen?
Lidl har en fin för 199 men frun tycker den är onödig och man kan se i datorn, jag tycker det är snyggt och lärorikt. Men kanske tar onödig plats?
Lidl har en fin för 199 men frun tycker den är onödig och man kan se i datorn, jag tycker det är snyggt och lärorikt. Men kanske tar onödig plats?
Jag hade en när jag var barn och älskade den. Om man ska ha i vardagsrummet för att det är snyggt så tycker jag att det ska vara en lite robustare i trä. Men det är absolut lärorikt för barn att ha på rummet. Var precis och handlade julklappar åt dottern och tänkte köpa en men kom på att den inte får plats i hennes rum. Men nästa år kommer hon ha större rum så då ska hon få en. Är också väldigt bra som nattlampa om man har barn som inte vill ha så mörkt.
Min dotter har en jordglob som taklampa. Ganska roligt och inte ivägen och hon står på en pall när hon vill kolla nåt särskilt.
Det är fint mysigt och spännande med jordglob! Köpte själv en begagnad 80tals glob på tradera för 3-400 som jag gillar jättemycket! Slå till på bra pris hahaha!
Jag handkar alltid på denna websidan. http://tinyurl.com/d2shgpm