• Shootman

När går du och lägger dig?

När brukar du gå och lägga dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När går du och lägger dig?
  • L i n n

Alldeles för seeeeent.
    VARJE dag säger jag till mig själv att "ikväll ska jag sova innan 22.30" och sen sitter jag där, vaken, vid midnatt!

Så less på mig själv.
    Vet att jag behöver sömn. Mycket sömn.

Men som svar - lägger mig i sängen vid 23.00. Somnar nån timme senare.

• LängtansBlåaBlomma

Typ nu. Brukar kolla på klockan vid 22.15, överväga sängen 22.30 och vara i säng 22.50-23.15

• jannej

Sover otroligt regelbundet 01.00-07.45 sju dagar i veckan.

• Anton Chigurh

23 tiden till 04.00. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anova

Går aldrig och lägger mig innan midnatt, på vardagar så börjar jag varva ner någon gång vid 01 och somnar 1-2 timmar senare (går då upp vid 06:45), på helger kan det bli senaree speciellt om jag jobbar, då kan jag sluta vid 02, då blir det väldigt sent i säng.

• TessTess93

Brukar ofta hå och lägga mig i sängen och titta på tv runt 20 och somnar mellan 20.30 och 02.30 beroende på hur jag mår och vaknar runt 10-11 på morgonen oavsett när jag somnar

• Whitetrash86

Spelar ingen roll när jag lägger mig i sängen somnar aldrig innan 01 iaf. Igår somnade jag inte fören efter 03,30 skit kul att kliva upp 07,30 på det.

• MammaMandiz

Jag lägger mig alldeles för sent!

Har en 5 åring och en 4 månaders som krånglar hela nätterna och vill vara PÅ mig på dagarna. Sena kvällen är MIN tid. Tror att trots att de sena kvällarna gör mig lite tröttare på morgonen dagen efter så ger de mig ändå kraft att vara en bra mamma. Vet inte hur jag skulle må utan dessa små sena stunder :)

Svar på tråden När går du och lägger dig?