Min flickvän var otrogen på fyllan!
Min flickvän var ute med sin tjejkompis i lördags i vår vackra huvudstad för att bara ta någon öl, det skulle bli en lugn kväll. Jag har kontakt via sms och hon säger vid ett tiden på natten att hon ska hem till sig om en timme. Jag tänker att det är lugnt och lägger mig och sover som en björn.
Dagen efter träffar jag henne på ett café då det redan va bestämt. Hon berättar då att hon va otrogen mot mig med en äldre kille natten innan. Hon och hennes kompis hade blivit uppraggade av två killar, åkt med dom hem i bil och sedan haft sex med dom. Min flickvän som jag varit tillsammans med i 18 månader har haft sex med någon okänd kille, oskyddat och troligtvis även besprutad. Hon skyller på att hon va skitfull och inte kommer ihåg så mycket. Två tidigare gånger har hon hånglat med främlingar på stan, på fyllan. Hon dricker normalt men när hon får för mycket i sig kan allt hända. Nu säger hon att hon aldrig kommer bli så full igen, aldrig dricka utan mig. Hon mår verkligen jättedåligt över vad hon gjort och hon ångrar sig helt sjukt mycket, men räcker det?
Jag har dock en hemlighet jag inte berättat för henne.
Efter ett par månader in i vårt förhållande så ville hon göra slut med mig för att hon inte tyckte det funkade. Vi va båda jättekära och jag blev helt förkrossad. I samma veva som hon dumpar mig på så ändrar hon säg och säger att vi istället för att göra slut så tar vi en paus istället för att se hur det känns i några dagar. Det ändrade ju inte mitt förkrossade hjärta som var inställd på att bli lämnad. Dagen efter så sitter jag hemma i min ensamhet och bara tänker och stirrar i väggen. Jag ringer då min bästa tjejkompis och möter sedan upp henne i stan för att prata lite och dricka några öl för att få mig på bättre tankar. Efter att ha suttit en ganska lång stund bestämmer vi oss för att åka hem till mig och fortsätta prata. Väl där hemma dricker vi lite mer och lyssnar musik, har allmänt trevligt och börjar bli ganska fulla.
Från ingenstans kollar vi på varandra och ramlar in i mitt sovrum och har sex. Jag tappar ståndet ganska snabbt och får inte utlösning. Hon åker direkt hem till sig efteråt. Två dagar efter träffas vi och pratar om vad som hände. Båda ångrar oss djupt och vi bestämmer oss för att aldrig prata om det igen, vilket vi aldrig har! Den ångesten jag kände går inte att beskriva här men ni kan ju ana. Vi är fortfarande vänner och har aldrig gjort något efter den incidenten. Det känns heller inte stelt utan bara bra, som kompis!
Är det jag gjort ett riktigt svek? Är jag en idiot som ens blir sur på henne för att hon åkt med någon okänd kille och haft sex med honom?
Jag lär mig i alla fall av mina misstag...
Vad tror ni, kommer det funka eller ska ja dumpa henne?
Ena stunden vill jag skrika på henne och göra slut, och andra stunden så vill jag försöka igen för att få allt som det en gång var.
jag är 23 och hon 21