Inlägg från: tessum |Visa alla inlägg
  • tessum

Behöver tips på julklapp till min lillebror!

Jag kommer absolut inte på en enda sak att köpa så jag hoppas att någon här har bättre fantasi.

*Han är 21 år, och fick  alkohol och drogproblem efter att hans 3 bästa vänner dog för några år sedan ,men har varit ren i ca 6 månader så ingen whiskyprovning eller liknande fungerar.

*Tävlar i bowling och är grym på det men jag kan inte komma på något att köpa till det

*Lever för fiske men naturligtvis så har han allt han behöver och lite till... men det hade varit roligt att ge han något fiskerelaterat.

* Har egen lägenhet men har det mesta, han fyllde nyligen år och då köpte jag nytt täcke, kuddar och påslakanset åt honom, medan resten av familjen köpte nya lampor,gardiner mm så det kanske är trist att ge han mer dit?

* Köpte en bilstereo till honom förra året men kanske man kan hitta på något annat till bilen?

* Tror inte att han spelar dataspel/tv-spel... i alla fall inte ofta.

Hoppas ni kan hjälpa mig!

• Svar på tråden Behöver tips på julklapp till min lillebror!
  • tessum
    L i n n skrev 2012-11-29 08:55:16 följande:
    Jag har köpt en finare presentpåse (alt. korg) och fyllt den med goda saker till min lillebror.
    Julmust, kakor, ölkorv, skumtomtar, tortillachips, dipp och så slängde jag med ett presentkort på valfri tidningsprenumeration
    Det var en riktigt bra idé!
Svar på tråden Behöver tips på julklapp till min lillebror!