• Anonym

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Du kan väl börja med att berätta din egen historia?

• Anonym

Det finns många såna här trådar här på FL, googla lite så hittar du massor av pinsamheter

• Anonym

Jag födde hemma, och orkade ärligt talat inte gå till toaletten när det började bli dags att krysta. Vi hade lagt ut handdukar och plast på golvet, om vattnet skulle gå där, men jag kissade på dem - samtidigt som jag högt och tydligt talade om för min sambo att jag tänkte kissa just där, och sedan gick jag och lade mig i sängen och födde barn. Nu såhär i efterhand kändes det jäkligt onödigt....och faktiskt pinsamt. Han tycker inte det var konstigt, och i det läget VAR det jobbigt att flytta på sig, men i alla fall. Utöver det har jag inte kissat på mig eller läckt sedan jag var dagisbarn. 

• Anonym

En kompis drack över 3 liter cola en julafton och åt massor. Av nån anledning blev hon inte nödig och gick o la sig. Sen vaknade hon av att hon kissat ner hela sängen.

• Anonym

har aldrig hört nån i min bekantskapskrets som gjort det.

• Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 10:23:36 följande:
    Men varför kan du inte berätta om någon som verkar pinsammast? Eller länkar till den? Eller nån annan historia du hört om?
    Jag har aldrig kissat på mig och har heller aldrig hört om nån annan som gjort det Bara läst om det här på FL. 
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:09:41 följande:
    Och vilket av det du läst om tycker du verkar vara det pinsammaste?
    Eftersom du frågar: Den här tråden.
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:19:44 följande:
    Klart jag har ett eget intresse. Någon sorts terapi kanske, även om det kan låta fånigt. Jag har hakat upp mig på detta sedan det hände mig. OK?
    Då kan du väl börja med att berätta vad som hände dig och inte som du gjorde tidigare vad som hände din kompis? Andra kanske vill veta varför du gjorde det  och hur pinsamt det var? 
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:23:44 följande:
    Jag skrev om det!
    Ok, jag hade missat det! Sorry.
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 13:23:44 följande:
    Jag skrev om det!
    Fast du går ju inte in på några detaljer?
  • Anonym
    och skrev 2012-11-29 13:40:17 följande:
    Men hallå. Skulle de bara ha ringt efter en ambulans sådär eller?

Man dör inte av att föda barn.  
    Säj att du skojar. Folk ringer ambulans varje dag för att de ska föda.
    Jag måste ha missat pm:et där det stod att det är fel att åka ambulans som höggravid.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-29 14:52:46 följande:
    Säj att du skojar. Folk ringer ambulans varje dag för att de ska föda.
    Jag måste ha missat pm:et där det stod att det är fel att åka ambulans som höggravid.
    Men den här personen ifråga hade ju planerat att föda hemma. Då ringer man inte ambulans när det börjar..
  • Anonym
    Anonym (Mickan) skrev 2012-11-29 09:51:59 följande:

Jo, jag har råkat ut för det själv men jag tror nästan en annan gång som en av mina kompisar råkat ut för är värre så jag berättar om den. Hon hade nyligen träffat sin drömkille och var hos hans föräldrar för första gången.  De satt och pratade och hon var lite kissnödig men visste att hon kunde hålla sig länge till. Men när någon berättade något kul så brast hon ut i ett så hysteriskt skratt att hon kissade ner både sig och hennes killes föräldrars nyköpta soffa. Det gick några sekunder innan hon faktiskt märkte vad som hände och då sprang hon skrikande ut till toan för att kissa färdigt. Det var det pinsammaste hon någonsin råkat ut för nånsin.

Kan du berätta nu?  

Frågan är varför du startade tråden.
  • Anonym

ahahaha folk e ju för fan dumma i huvudet..
    hade hoppats på att få läsa lite pinsamma historier....

här är min..
    Va med mina syskon, jag va runt 17 år och vi hade väldigt roligt den kvällen. Skrattade sjukt mycket så jag kissa ner mig...
    Skönt att det bara va mina syskon där iallafall..

• Anonym

jag o min kompis gick lång promenad när jag va typ 12 kanske. tar nog ca en timme den biten. vi sitter i en busskur o skrattar så jag kissar på mig. jag dööör jue av skam o måste GÅ hela biten hem igen. tror jag hade ne tröja att knyta runt men come on..

• Anonym
    Fia 28 skrev 2012-11-30 14:17:51 följande:
    Mobilversionen (appen?) gillar inte = och inte & heller tror jag.
    Nä alla typer av "specialtecken" bryter av inläggen. < = & o.s.v. Iphoneappen är verkligen totalt värdelös... Och inte verkar familjeliv bry sig heller för det har blivit påpekat ungefär en miljon gånger...
Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?