Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
Du kan väl börja med att berätta din egen historia?
Du kan väl börja med att berätta din egen historia?
Det finns många såna här trådar här på FL, googla lite så hittar du massor av pinsamheter
Jag födde hemma, och orkade ärligt talat inte gå till toaletten när det började bli dags att krysta. Vi hade lagt ut handdukar och plast på golvet, om vattnet skulle gå där, men jag kissade på dem - samtidigt som jag högt och tydligt talade om för min sambo att jag tänkte kissa just där, och sedan gick jag och lade mig i sängen och födde barn. Nu såhär i efterhand kändes det jäkligt onödigt....och faktiskt pinsamt. Han tycker inte det var konstigt, och i det läget VAR det jobbigt att flytta på sig, men i alla fall. Utöver det har jag inte kissat på mig eller läckt sedan jag var dagisbarn.
En kompis drack över 3 liter cola en julafton och åt massor. Av nån anledning blev hon inte nödig och gick o la sig. Sen vaknade hon av att hon kissat ner hela sängen.
har aldrig hört nån i min bekantskapskrets som gjort det.
Och en kisstråd till....
ahahaha folk e ju för fan dumma i huvudet..
hade hoppats på att få läsa lite pinsamma historier....
här är min..
Va med mina syskon, jag va runt 17 år och vi hade väldigt roligt den kvällen. Skrattade sjukt mycket så jag kissa ner mig...
Skönt att det bara va mina syskon där iallafall..
jag o min kompis gick lång promenad när jag va typ 12 kanske. tar nog ca en timme den biten. vi sitter i en busskur o skrattar så jag kissar på mig. jag dööör jue av skam o måste GÅ hela biten hem igen. tror jag hade ne tröja att knyta runt men come on..