Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
Ha ha ha... underbart!
När jag var i övre tonåren höll jag på mycket med hästar. Det här var mitt i vintern och jag hade dragit på mej urinvägsinfektion nr 78 på bara några månader. Den vintern gick jag konstant på antibiotika...
I vilket fall satt jag på bussen hem från stallet och kände att "NU kommer det"... Det fanns inte en chans att hålla emot.
Bussen stannade precis när det här "nuet" inföll sig och jag kastade mej av bussen och småsprang därifrån... Och det kom... ungefär 82 liter.... =/
Inte fasiken kunde jag ta tricken hem så jag började gå i vinterkylan. Efter ett tag kände jag att mina ridbyxor faktiskt frusit. Så jag fick "strutta" fram med raka ben... En tröja hade jag hunnit knyta runt röven men framtill kunde jag liksom inte dölja det hela...
Och självklart.... Så möter jag HAN... Han, killen, som jag var så nerkärad i så jag knappt kunde andas i närheten av honom. Jag hoppas inte att han såg vad som hänt utan trodde att brallorna skulle vara röda med frostad insida... (oftast är ju röven och insidan mörk på ridbyxor).
Jag gick inte ut på en vecka efter detta och killen.... nej det blev det aldrig något med...