Inlägg från: Anonym (Pinsamt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pinsamt)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Kan säga att det pinsammast var när min son kissade ner sej. Vi satt på flygplanet påväg till Thailand ( sonen var 6 år när det hände). Han och hans bror satt och kittlade varandra. Sen blev han jättekissnödig och sprang till toan som naturligtvis var upptagen. När toan blev ledig klev en pappa och hans treåring ut och pappan utbrister till sin son: Gud vilken tur att du inte hann kissa ner byxorna. Givetvis stod min son då och kissade på sig framför den pappan och pojken. Treåringen frågar då sin pappa vad min son gör och då säger pappan högt så att jättemånga hör och vänder sej om och tittar: för att han inte han gå och kissa i tid kissade han ner sej. Det pinsammaste jag någonsin varit med om då sonen kommer till mig med nerkissade byxor, fast jag tycker faktiskt att han borde hållit sej istället för att göra i brallan.

• Anonym (Pinsamt)

Juste min son var 5 år hade han inte tid att gå på toan på dagis. På utflykten till tom tits på tåget blev brallorna blöta och han började grina, inga ombyten var me, så han fick runt där med nerkissade byxor.

Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?