Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?
Har jag aldrig gjort, men jag har blivit anklagad för det oförskyllt, och det var pinsamt nog. Jag hade druckit lite för mycket på en uteservering, och när jag reste mig upp råkade jag slå ut min ölmugg så att det rann över bänken jag suttit på. Borde ha sagt till, men hade som sagt druckit lite för mycket så jag hade nog med att vingla mig därifrån (till toaletten faktiskt).
När jag kom tillbaka stod servitrisen där med händerna i sidorna och FEM (5) biffiga vakter som påstod att jag hade kissat där och sa att jag måste gå och att jag inte var välkommen dit mera. De var hotfulla och högljudda också och det hade blivit alldeles tyst, och alla gäster bara stirrade på mig. De brydde sig inte om när jag förklarade att det var öl och inte kiss! Jag visade t.o.m. min klänning bak och sa att det skulle ju vara blött om jag hade kissat på mig, men dom lyssnade inte på det örat.
Jag tog mig på något sätt därifrån, men jag tänkte sedan på detta länge. För det räcker ju att folk TROR att man har gjort en sådan sak för att man ska få dåligt rykte, och jag visste ju inte vem som kanske hade känt igen mig där och spritt ryktet... Men jag hörde aldrig något mer. De har dock sluppit mig på den restaurangen efter det...