Inlägg från: Anonym (Mickan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mickan)

Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?

Anonym skrev 2012-11-29 12:37:02 följande:
    En kompis drack över 3 liter cola en julafton och åt massor. Av nån anledning blev hon inte nödig och gick o la sig. Sen vaknade hon av att hon kissat ner hela sängen.
    Måste ha varit pinsamt. Hur gammal var hon då?
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 13:08:44 följande:
    Jag har aldrig kissat på mig och har heller aldrig hört om nån annan som gjort det Bara läst om det här på FL. 
    Och vilket av det du läst om tycker du verkar vara det pinsammaste?
  • Anonym (Mickan)
    puss skrev 2012-11-29 13:10:55 följande:
    vill du köpa mitt kiss?
    inboxa mig.  
    Nej tack!
  • Anonym (Mickan)
    Anonym (,,,) skrev 2012-11-29 13:13:27 följande:
    Jag är övertygad om att du är hon så som du tjatar och pushar. Vad är det som är så spännande med kiss?

Kiss är inte det minsta spännande. Men de som råkat ut för att inte kunna hålla sig nån gång kan ju faktiskt vilja veta vad som hänt andra och hur pinsamt det har varit.
  • Anonym (Mickan)
    Anonym (,,,) skrev 2012-11-29 13:17:32 följande:
    Och då finns du här för att sprida lite ljus över ämnet så de inte ska känna sig ensamma? Helt utan egenintresse? Yeah right.
    Klart jag har ett eget intresse. Någon sorts terapi kanske, även om det kan låta fånigt. Jag har hakat upp mig på detta sedan det hände mig. OK?
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 13:22:19 följande:
    Då kan du väl börja med att berätta vad som hände dig och inte som du gjorde tidigare vad som hände din kompis? Andra kanske vill veta varför du gjorde det  och hur pinsamt det var? 
    Jag skrev om det!
  • Anonym (Mickan)
    Anonym skrev 2012-11-29 13:30:58 följande:
    Fast du går ju inte in på några detaljer?
    Vilka detaljer saknas? Jag var med jobbarkompisar på skidresa. Vi åkte sittlift (en sån som tar 5-6 pers). Den stannade och satt fast i nästan en timme. Jag kunde inte hålla mig tills den kom igång igen. Jag tyckte det var fruktansvärt pinsamt men en av de som satt brevid mig la armen om mig och försökte trösta mig. Hade det varit bästa vänninnorna hade det också varit jobbigt men inte fullt så pinsamt som med arbetskamrater.
  • Anonym (Mickan)
    TessTess93 skrev 2012-11-29 13:42:13 följande:
    Detta verkar vara en jävligt skum tråd.. Om inte ens ts kan berätta sin historia mer än att det hänt typ så kan man ju inte förvänta sig att någon annan ska göra det heller

Skrev jag tillräckligt i inlägg #45?
  • Anonym (Mickan)
    Fiona M skrev 2012-11-29 13:43:12 följande:
    du kunde ju åtminstone lägga den under Sex och samlevnad.
    Varför det? Jag skulle tycka om att få några svar som jag frågat efter ja, men det är inte sexuellt.
  • Anonym (Mickan)
    nozpa skrev 2012-11-29 14:10:30 följande:
    Men dude. Är detta någon tända-på-kiss-grej eller vad? Hade hoppats på att få läsa lite pinsamheter här ju.
    Jag med, men alla vill bara hacka istället.
Svar på tråden Vilken är den pinsammaste 'kissa-på-sig' historia du känner till?