glossybox tråden!
Kajalen är skitdålig, och våtservetterna passar att dammtorka med, skulle aldrig sätta dom i ansiktet.. Hoppas dom bättrar sig till februariboxen!
Kajalen är skitdålig, och våtservetterna passar att dammtorka med, skulle aldrig sätta dom i ansiktet.. Hoppas dom bättrar sig till februariboxen!
Min box kom idag, börjar tröttna lite på att få samma skitprodukt som man fått för någon månad sen.. Tycker dom borde ha lite mer koll..
Kom ingen till mig idag men smset från posten kom i torsdags så imorgon kommer nog boxen :)
I min box var det nagelförstärkaren, ögonskugga, tandblekning, läppenna och rengöringsskum från bodyshop.. Allt är superbra förutom läppennan, använder aldrig det.. Man borde kunna skriva i sånt i sin profil..
Jag vann den där specialboxen som var från beauty awards, ska bli spännande att se vad den innehåller :)
Fick mitt sms förra fredagen och har varit bortresta i veckan så såg fram emot att hämta min box i dag men ingenting.. :(
Hoppas att inte grannarna som har lagt beslag på boxarna.. Väntar även min box från beauty awards..
Fick min box igår och är supernöjd med alla produkter :) bara tancan som åker ut på tradera..
Beauty awards boxen kommer inte att postas förren nästa vecka, dom har inte fått alla produkter än..
Var en tävling på Facebook där 30 stycken kunde vinna 5 fullsize produkter från beauty awards.. Och jag vann, vinner aldrig något :))