• Emlak

glossybox tråden!

Kajalen är skitdålig, och våtservetterna passar att dammtorka med, skulle aldrig sätta dom i ansiktet.. Hoppas dom bättrar sig till februariboxen!

• Emlak

Min box kom idag, börjar tröttna lite på att få samma skitprodukt som man fått för någon månad sen.. Tycker dom borde ha lite mer koll..

• Emlak

Kom ingen till mig idag men smset från posten kom i torsdags så imorgon kommer nog boxen :)

• Emlak

I min box var det nagelförstärkaren, ögonskugga, tandblekning, läppenna och rengöringsskum från bodyshop.. Allt är superbra förutom läppennan, använder aldrig det.. Man borde kunna skriva i sånt i sin profil..

• Emlak

Jag vann den där specialboxen som var från beauty awards, ska bli spännande att se vad den innehåller :)

• Emlak

Fick mitt sms förra fredagen och har varit bortresta i veckan så såg fram emot att hämta min box i dag men ingenting.. :(

• Emlak

Hoppas att inte grannarna som har lagt beslag på boxarna.. Väntar även min box från beauty awards..

• Emlak

Fick min box igår och är supernöjd med alla produkter :) bara tancan som åker ut på tradera..

Beauty awards boxen kommer inte att postas förren nästa vecka, dom har inte fått alla produkter än..

• Emlak

Var en tävling på Facebook där 30 stycken kunde vinna 5 fullsize produkter från beauty awards.. Och jag vann, vinner aldrig något :))

Svar på tråden glossybox tråden!