• Odile

glossybox tråden!

Jag köpte London Boxen, jättebra saker, en handkräm, en Steam Cream som jag har tänkt köpa (stor ask var det), nagellack, överlack, läppstift, svart kajalpenna och sen var det nåt mer tror jag. Jättenöjd. 

• Odile
    Milliemolly skrev 2013-10-10 09:57:21 följande:
    Jag fick ljuvligt läppglans, nagelvårdare, schampoo, duschcreme och filmbiljetter.  Jag var nöjd. Jag gillar också småflaskorna då de är bra på resor. Jag tröttnar dessutom lätt på dofter osv så det är kul att skifta ofta.
    Vilken box fanns dom sakerna i? 
  • Odile

Är det någon mer än jag som köpte Londonboxen? Var ett engångserbjudande, och jag blev så otroligt nöjd. Jättefina produkter i ganska normala storlekar. Och mycket! Men jag startade aldrig någon prenumeration. Någon som köpte denna bra box och som samtidigt eller efter det prenumererar på de "vanliga" boxarna? Någon skillnad, vad tycker ni? Var den här boxen extra bra eller är alla så välfyllda och bra produkter? Har funderat ett tag på att prenumerera men vill inte ha pytteprover eller konstiga färger man aldrig använder. 

• Odile
    fancypants skrev 2013-10-10 21:56:17 följande:
    Jag har prenumererat och beställt londonboxen. Det var fler produkter i den än vanligt, men vet inte om jag tycker det var någon höjdarbox för det. Dessutom saknade överlacket pensel, steamcreamburken var bucklig och handkrämstuben hade svarta märken över en hel sida...

Avslutade prenumerationen efter senaste boxen, känner att jag hellre tar de pengarna och köper en ny produkt i månaden. Då min mamma är frisör så har jag redan en miljon små hårprodukter... :/
    Ok! Oj det lät ju inget vidare med dina produkter, vilken otur :( I min box var det bra. Ja jag funderar lite när det verkar som om det är ganska små prover i dom vanliga boxarna. 
  • Odile
    jj85 skrev 2013-12-12 07:30:41 följande:
    Vet inte vart men jag har min kvar oöppnad ...vill du kanske byta mot något? Finns en köp/byt o säljs sida för glossybox o annat..
    Aha, jag tycker den är jättebra, känns som man äntligen hittat nåt som funkar. Jag kommer inte använda ögonskuggan eller torrschampot...kanske kan byta den. 
Svar på tråden glossybox tråden!