Inlägg från: LillaJag06 |Visa alla inlägg
  • LillaJag06

glossybox tråden!

Oh vad kul :) kan man rencensera produkterna här inne? Har fått deras box i några månader nu och är tillsvidare prenumerant .)

• LillaJag06

Jaha ;)
    Ja, jag fick den och detta är andra gången.
    Är jätte nöjd med den och använder den ofta på läpparna. Är ganska mörk i hyn så färgen passar mig jättebra.

• LillaJag06

Skickade för snabbt.
    Har tidigare fått läppstift och glans i ett från samma märke. ( ModelCo ) och är väldigt nöjd med märket och kvalitén.
    Denna gången fick ja ju CheekAndLips OCH i samma märke en läpppenna som ska fungera/användas som "läppförstorare" har bara positivt att säga om den med :)

• LillaJag06

Emlak - varför gillar du inte tan can? Fick den själv men har inte provat. Är iofs redan brun men lite extra färg skadar väl Inge hehe

• LillaJag06
    Essence skrev 2013-10-09 09:25:59 följande:

Den senaste kändes som ett hastigt ihopplock av småsaker. Jag var inte alls nöjd. Men alla boxar innan dess har jag varit dundernöjd med. Min man får ManBox som han verkligen är jättenöjd med också.

Håller med. Har varit kund i lite mer en 1 pr nu och kvalitén på boxarna har försämrats en hel del. Det känns inte som att boxarna är anpassade efter ens profil utan mer ett ihopsläng :(

Hade en vän som fick samma saker som mig trots en enorm skillnad i profil.

Brunett/blond, fet hy/torr hy, använder smink/använder inte smink :( ja ni förstår.

Är trött på att få små schampoofkaskor i varenda box med :(
  • LillaJag06
    Essence skrev 2013-10-09 10:30:45 följande:
    Lustigt, jag gillar verkligen att få små schampoflaskor, eftersom jag själv alltid köper den billigaste skiten. Kul att få lite kvalitetsschampo ibland. =)
    Ja då förstår jag.

Själv använder jag ett väldigt dyrt schampoo pga känslig hårbotten och kan liksom inte använda att små flaskor.

Det står även i min profil :)
  • LillaJag06

Någon mer som beställt guldboxen? Köpte den förra året så är väldigt nyfiken på årets innehåll.

Boxarna brukar komma i slutet på månaden, dvs denna vecka.

• LillaJag06

Idag kom Julboxen.

Är RIKTIGT besviken. Denna gången var de snåla som bara den.

Se för er själva.

Om ni inte ser bilden direkt får ni citera mitt inlägg.

• LillaJag06
    orianthi skrev 2013-12-20 04:33:19 följande:

Jag fick ett parfymstick, nån slags golden shimmer highlight, batists torrschampo ( den är iofs skitbra ) ett nagellack och... Ja vad fan var det mer...

Låter som att vi fått samma sak. Detta fick jag.

Har provat nagellacket ( är nagellacksfreak) och är nöjd än så länge. Det sitter kvar på dag tre utan underlack och överlack. Gör så för att veta hur lacket fingerar utan annat :)

Torrschampot gillade jag med och hade sedan innan det för brunetter.

Har provat highlightern och kan väl inte säga att det direkt syns på mig ( är olivgärgad i hyn) men bra att den är vattenbaserad.

Schampot luktar illa så det har jag inte provat ännu.

Parfymsticket har jag provat två gånger.

Det är lätt att applicera, har inte fått några utslag och luktar som en lotion. Inte för starkt och försvinner efter en stund.

Hm det var väl allt?

Har haft glossybox i 1 och 1/2 år och tycker nog att boxarnas kvalitet ibland blir sämre :(
  • LillaJag06
    Rutttttan skrev 2017-01-15 10:47:10 följande:

Håller med boxen ser snygg ut i januari

Tråden är 3 år gammal :)
Svar på tråden glossybox tråden!