glossybox tråden!
Oh vad kul :) kan man rencensera produkterna här inne? Har fått deras box i några månader nu och är tillsvidare prenumerant .)
Oh vad kul :) kan man rencensera produkterna här inne? Har fått deras box i några månader nu och är tillsvidare prenumerant .)
Jag är supernöjd med månadens box :)
Vad är det för något? :) taint alltså
Jaha ;)
Ja, jag fick den och detta är andra gången.
Är jätte nöjd med den och använder den ofta på läpparna. Är ganska mörk i hyn så färgen passar mig jättebra.
Skickade för snabbt.
Har tidigare fått läppstift och glans i ett från samma märke. ( ModelCo ) och är väldigt nöjd med märket och kvalitén.
Denna gången fick ja ju CheekAndLips OCH i samma märke en läpppenna som ska fungera/användas som "läppförstorare" har bara positivt att säga om den med :)
Blir så less på detta. Har fortfarande inte fått min box :(
Fler som väntar?
Emlak - varför gillar du inte tan can? Fick den själv men har inte provat. Är iofs redan brun men lite extra färg skadar väl Inge hehe
Den senaste kändes som ett hastigt ihopplock av småsaker. Jag var inte alls nöjd. Men alla boxar innan dess har jag varit dundernöjd med. Min man får ManBox som han verkligen är jättenöjd med också.
Någon mer som beställt guldboxen? Köpte den förra året så är väldigt nyfiken på årets innehåll.
Boxarna brukar komma i slutet på månaden, dvs denna vecka.
En liten varning för ansiktsmasken. Fick en allergisk reaktion idag :(
Jag är ganska nöjd med boxen faktiskt. Ska fota och visa sen :)
Idag kom Julboxen.
Är RIKTIGT besviken. Denna gången var de snåla som bara den.
Se för er själva.
Om ni inte ser bilden direkt får ni citera mitt inlägg.

Jag fick ett parfymstick, nån slags golden shimmer highlight, batists torrschampo ( den är iofs skitbra ) ett nagellack och... Ja vad fan var det mer...
Håller med boxen ser snygg ut i januari