Inlägg från: Khaleesi |Visa alla inlägg
  • Khaleesi

glossybox tråden!

Hänger på här trots gammal tråd. Beställt min första box nu, blir Dagmarboxen som skickas ut i slutet på november. Hoppas på att de släpper någon bra nyårsbox som förra året, den var tydligen grym.

• Khaleesi

Jag hoppas innerligt att Guldboxen inte är slutsåld imorgon när jag får pengar. Tycker det är trist att den släpptes den 25e när många får lön senare :(

• Khaleesi

Om man bortser från att kombon rött och svart är nåt av det fulaste jag vet var boxen snygg, hade föredragit om den var vit och svart...

Jag fick:

Torrshampo - Batiste
    Lermask - Botanics
    Universalkräm - Naobay
    Svart skugga - Emite Makeup
    Mascara - Oriflame

Har testat och är nöjd med allt utom lermasken som jag fick en allergisk reaktion av. Ansiktet svullnade, blev illrött, sved, brände och kliade. Har använt liknande produkter tidigare utan problem men detta var hemskt, fick ont i hela ansiktet :( 

• Khaleesi
    jj85 skrev 2013-12-03 08:08:59 följande:
    Läste att några fick en allergisk reaktion av lermasken. Inte ok alls. Du kanske ska maila glossybox och kolla upp detta?
    Jag har mailat dom, såg i deras Facebook-grupp att jag inte var ensam om det.
  • Khaleesi

Jag fick också en allergisk reaktion av masken.

Ingen har nog fått Golden box än...

• Khaleesi

Julboxen var ok, fick nagellack, mascara, lösfransar, ögonkräm och EA-kapslar. Missnöjd med EA men bytte de mot en fransböjare.

Guldboxen var dock bara skräp :( Endast det bronsiga lacket från Butter får stanna. Lyckats byta bort resterande tre av fem saker iaf.

Svar på tråden glossybox tråden!