• Svenssondenise

Finns här några göteborgare?

Finns de några Göteborgare som är beräknade till april?:)

• Svar på tråden Finns här några göteborgare?
  • Xqisit

Ja det kanske bli ett aprilbarn:) Jag mår jättebra än så länge,hoppas det håller i sig... Hu har du mått Svenssondenise?

• Xqisit

Familjen annorlunda: Det lät inte roligt:( Har du fått hjälp med mediciner och så för det? Det måste vara tungt och ha det så genom hela graviditeten:(

• Familjen Annorlunda
    Xqisit skrev 2012-12-02 22:11:06 följande:
    Familjen annorlunda: Det lät inte roligt:( Har du fått hjälp med mediciner och så för det? Det måste vara tungt och ha det så genom hela graviditeten:(

~ Ja, i början fick jag testa receptfrialäkemedel och sea-band. Hjälpte inte. Fick Lergigan Comp och Lergigan. Hjälpte inte.. Då fick jag Zofran (cancertabletter) som fått mig att kräkas minde.. Innan kräktes jag non-stop. Fick inte i mig något. Så jag fick ligga inne 6 gånger m dropp på Sahlgrenska och Östra.. Varit ett rent helvete... :(

EN FRÅGA TILL ER ALLA;

Vilken förlossning och BB har ni önskemål att få föda hos? Och varför?

Har svårt att välja här i Göteborg...
  • Xqisit

Ja det låter inte roligt:( hoppas att du kommer börja må lite bättre framöver då!

Jag vill gärna föda på östra men spelar inte så stor roll. Födde min första där och det gick bra så är väl mest därför.

• Svenssondenise
    Familjen annorlunda:
     Usch det lät inte alls kul? ska faktiskt söka på de och se vad de är, har aldrig hört de innan heller faktiskt. Hoppas de blir bättre med tiden.. kämpa på!
    Å, då är de beräknad till samma datum som mig.. kul=)

Jag vill också föda på Östra..anledningen till de är nog för att man vet att de har en hjärtintensiv och ett barn sjukhus där OM de skulle hända något,, nu hoppas man ju inte de.. men känns som en trygghet bara. Sen OM de skulle vara något och man föder på mölndal så tar de ju sig snabbt till östra ändå.
    Men sambon har en dotter sen innan och hon föddes där och han var super nöjd så därför vill jag helst föda på Östra.   

Jackie85 :   

Klart du ska hoppa in, alltid kul med fler som är med i gruppen.:)

Xqisit:       

Jag får väll säga att jag mått oförskämt bra.. inte haft något illamående alls.. de enda som spökat i början var tröttheten. Kunde sova 24 timmar om dygnet kändes de som.

Lillstrumpan:     

du är så välkommen så, som jag sagt till de andra.. även där kan de bli ett april barn;P sen spelar de ingen roll när de små liven väljer att komma till världen.. bara kul att du vill vara med i gruppen=)

• Sandrajuus

Beräknad med första barnet 22 April :) känns som de är väääldigt många som ska ha i perioden Mars-Maj!

• Svenssondenise

Ja känns som de är ett barn år i huvudtaget:) haha Känns som alla ska ha barn:)

• Svenssondenise

Hej alla! Hur är det med er?:)

Svar på tråden Finns här några göteborgare?