• Anonym (hycklare!)

Alla ni feta som som säger att ni har ätit enligt kostråden men ändå blivit feta ljuger!

Med undantag av några få sjuka feta människor så inser jag hur många feta som ljuger. De säger sig ha ätit precis enligt kostråden men att Slv har gjort dem feta!!!

Vilken lögn det är, och många är ni som påstår samma sak. Bara för att många säger en sak så betyder det inte att ni har rätt. Kostråden gör ingen fet, om man följer dem!!!

Kan ni vara snälla och sluta hyckla och sluta skylla er övervikt och fetma på Slv tack?!

• Svar på tråden Alla ni feta som som säger att ni har ätit enligt kostråden men ändå blivit feta ljuger!
  • Philippa

Men herregud... SKIT i det du! Vad gör det dig om en del säger så?? På vilket sätt stör det dig??

• Anonym (hycklare!)
    Philippa skrev 2012-12-01 10:55:19 följande:
    Men herregud... SKIT i det du! Vad gör det dig om en del säger så?? På vilket sätt stör det dig??
    Klart det bryr mig när folk ljuger och smutskastar vettiga kostråd och på så sätt försöker påverka andra till att inte följa kostråden och istället käka ohälsosamma mängder fett eller dietdrycker fullproppade med socker, vilket kommer att göra massor av människor sjuka i framtiden!

Det är inte Slvs fel att ni är feta!
  • Alby

Du verkar vara en lycklig och tillfredsställd människa med ett stort socialt nätverk och många hobbys. Puss.

• Anonym (hycklare!)
    Alby skrev 2012-12-01 10:58:46 följande:
    Du verkar vara en lycklig och tillfredsställd människa med ett stort socialt nätverk och många hobbys. Puss.
    Det är jag, smal och hälsosam också för att jag följer kostråden som ni feta skyller er fetma på!
  • Anonym
    Alby skrev 2012-12-01 10:58:46 följande:

Det här var nog den bästa kommentar jag läst! Hjärta

• Anonym (hycklare!)
    Gunilla 044 skrev 2012-12-01 11:35:14 följande:
    Helt dum eller?
    Jag tycker att de är helt tomma i bollen ja. Varför ska man ljuga och smutskasta kostråden när det till 99.999% handlar om att de inte har följt kostråden alls?

Eget ansvar verkar feta inte veta vad det är.
  • Anonym

Jag håller fakitkst med dig ts, jag vet 2 st i min nära omgivning, som båda vägt runt 140 kg. En 23 år den andra 27 år. Båda åt godsaker utan dess like och i mängder, ute mat heit och dit. Båda dess har nu gjort en GP operation, men äter fortfarande massa strunt :S

Jobbar i kassan på våran lokala ica butik, och jag blir förvånad när överviktiga personer kommer in flera gånger i veckan och handlar cola, chips, godis o.s.v 

Svar på tråden Alla ni feta som som säger att ni har ätit enligt kostråden men ändå blivit feta ljuger!