• Anonym (flirtr)

Flirtar ni med andra, trots partner?

KyssJa, alltså som frågan lyder. Flirtar ni med andra, trots att ni har partner?
    Det är nu så att min partner gör det. H'n påstår sig att älska mig men tycker att det är kul att "hålla på" mot andra. och att det absolut inte betyder något. När jag menar flirt så kan det vara allt från " vad vacker du är " till grövre saker som "vill du ha sex?", alltså, H'n påstår att detta bara är något h'n gör för att det är kul, inte för att h'n menar det????? låter detta trovärdigt? finns det andra som gör så? 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Flirtar ni med andra, trots partner?
  • Johan75

Nej det gör jag inte, inte om "flirta" innebär "vill du ha sex?" - och liknande.

Behold, i come as a thief.
  • Uffesson

Klart jag inte gör! : o

• Anna Paulita

Inte om det innebär att jag går omkring och frågar attraktiva män om de vill ligga med mig.

• Wimsey

Jag flirtar ungefär lika mycket när jag har partner som när jag inte har det.

gammal detektiv i ny förpackning
  • Anonym (flirtr)
    Wimsey skrev 2012-12-01 12:57:38 följande:

Jag flirtar ungefär lika mycket när jag har partner som när jag inte har det.

men du älskar din partner? hade du uppskattat om hon/han hade gjort det me andra?
  • Anonym (Älskar det :))

Jo det gör jag. Jag älskar att flirta helt enkelt. Däremot skulle jag aldrig fråga någon om dom vill ha sex med mig, för jag vill ju inte ha sex med dom så det låter ju bara urfånigt. Däremot så är jag extremt charmig mot killar (enligt dom). Min kille har inget emot det, han tycker att det är kul att jag får uppmärksamhet, han litar helt på att det är honom jag ligger och ingen av dom jag flirtar med. Han blir bara stolt att det är han som får gå hem med mig speciellt eftersom han av någon dum anledning inte tycker att vi spelar i samma liga.

Han flirtar också och jag känner samma sak. Jag litar på att det är mig han är med och inte dom han flirtar med helt enkelt. Det är kul att få känna sig lite uppskattad ibland även om man har en suverän partner, så tycker vi iaf :)

• Wimsey
    Anonym (flirtr) skrev 2012-12-01 12:59:49 följande:

men du älskar din partner? hade du uppskattat om hon/han hade gjort det me andra?
    Jag ställer naturligtvis inte högre krav på min partner än jag ställer på mig själv.

Sedan anser jag att flirtande har en gräns när det inte längre handlar om flirtande och det skulle inte heller kännas rätt om det gällde en specifik person som flirtobjekt. Men det är ju sådant man får bestämma sig för i varje förhållande vad som känns ok för båda.
  • Wimsey

Och om jag inte älskade min partner skulle han inte vara min partner, det är ju inte som att ha ett husdjur.

• Anonym (:-))

Flirtar: ja. Stöter på: nej.

En flirt kan ju vara väldigt oskyldig och bara till för att göra den andra personen glad, inte för att väcka något slags sexuellt intresse.

• Anonym

Jag flirtar med andra fast jag har en partner. Han vet om det och tycker det är okej. Mesta dels flirtar jag utan att tänka på det, så där trevlig flirtar mer eller mindre :) Jag är sådan människa. Men jag flirtar inte om jag är ute på krogen till exempel. Som en annan sa, stöter nej, flirtar, ja. Som i en butik när jag skulle köpa en telefon, klart jag flirtar och ler lite. Fick jätte bra pris :) Haha. Det är mer sånt. Absolut inte stöta på personen. 

Svar på tråden Flirtar ni med andra, trots partner?