• Anonym (Nyfiken)

Om din partner var med en av samma kön?

Hej!

Undrar hur män/kvinnor skulle ställa sig till att er respektive utförde oralsex på en okänd person av samma kön, dvs din man ger anonym man oralsex el din kvinna ger en anonym kvinna oralsex.

Skulle det vara ok?
    Skulle du vilja veta?
    Eller är det ok så länge det inte är ett "hot" mot eran relation?

• Svar på tråden Om din partner var med en av samma kön?
  • Anonym

Skulle inte vara okej oavsett vilket kön. Dessutom skulle jag bli jäkligt avtänd om det var med en man. Och det har ingenting med att göra att sex med samma kön skulle vara äckligt för det är det absolut inte.

• Anonym (Nyfiken)

Glömde skriva, ange gärna om ni är man eller kvinna. Tack!

• Tom Araya

Så länge min kvinna inte drar på sig någon könssjukdom och inte får minskad lust med mig får hon ha sex med kvinnor. Jag ser gärna att kvinnan jag träffar har en dragning åt de hållet.

• Anonym

Hade varit helt okej med om min sambo (manlig) sög av en annan man.

• Selma1966

Är vi i ett förhållande så räknar jag med att båda är monogama. Hade han dragits till män är de ju ett lika stort hot som en kvinnlig sexpartner... så vad är skillnaden? Han har ju inte sex med en av samma kön om han inte tänder på det. Däremot skulle jag inte bry mig nämnvärt om han tidigare haft sex med båda könen, så länge han är monogam när vi är ihop.

• Anonym

Nej det skulle jag inte tycka om. Det klassas som otrohet oavsett kön. Jag är kvinna. Jag frågade min man och han tyckte desamma som nig.

• Anna Paulita

Det känns så orimligt att jag har svårt att sätta mig in i situationen. Min spontana reaktion hade nog varit hur dåligt jag kände min man.

• Anonym (tjej)

jag är tjej och så länge vi inte sagt nått om det så är det otrohet. skulle han däremot ta upp det med mig innan så skulle jag kunna ha överseende med, för det är ju nått som inte jag kan ge honom. men så länge vi inte pratat om det så är det otrohet oavsett kön.

• vampyria2

Nej det skulle inte vara okej för mig, otrohet gillar jag inte oavsätt...sen så skulle jag ärligt talat ha väldigt svårt att tänka mig min man med en k*k i mun, det skulle ta bort hans manlighet för mig.

Svar på tråden Om din partner var med en av samma kön?