Porrbio
I vilken stad bor ni?
I vilken stad bor ni?
Då kan ni prova Haga video, fullt av runkgubbar och ganska ofräscht men ok. Eller gå med i svingersklubben par i hjärter, det är mycket trevliga människor där och absolut inget krav på att byta partners eller ens ha sex. Fullt möjligt att bara titta på film och andra par. Lycka till.
Faktiskt så är myser just det ord som används på såna här ställen. Eller leker om det är mer rollspel eller bdsm.
Vad tråkigt att du stött på de som inte pratar trevligare.
Jaha. Jag tycker inte mysa är bebisspråk. Och leka är vedertaget inom bdsm. Om man inte vill använda ordet session som oxå används. Vi är alla olika och tur är det, annars kanske inte dessa klubbar skulle existera. Ts om du vill få tips på klubbar så kan du kolla www.darkside.se
Det finns fler ställen men jag har bara besökt Haga video. Finns väl något som heter us video oxå tror jag.
Vi blev väl bemötta av alla. Där var inte så fräscht och ganska skumma typer. Många som gillar att kolla på när folk har sex. Men som på de flesta ställen gäller att fråga först och att kunna ta ett ev nej. Det var ingen som var påfrestande eller för närgången. Och nej, jag vill inte gå dit igen. Just för att det var ofräscht.
Prova en sluten förening istället typ par i hjärter i Sthlm. Vad är det du söker och vill uppnå? kanske kan jag tipsa om ställen som passar.