• knaappeen

Försöka igen efter MA :/

Får kanske hoppa in här jag med.

Fick MA konstaterat i v 12. Fostret dog redan i v 6-7......blev gravida på försök 4-5

Hade en känsla ganska så länge att det intr fanns nå bebis längre. Men alla försökte lugna min oro.

Fick tabletter för att sätta i gång alllt 17 nov.

5 dec var jag in på undrsökning pga känslan att alöt inte var ute.9 dec skapades jag .

Vågade inte testa tidigare menb fick negativt på testet för 2 dagar sen så nu inväntar jag äl.

För visst räknas denna blödning som "mens"?

Väntar vårt första barn 4/6 minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Ja jag trodde inte det skulle komma så tidigt. Därför jag inte riktigt känt för o testa.

Men ska jag räkna skrapningen som första dag eller när jag tog Cytotec första gången 2 v innan skrap?

Väntar vårt första barn 4/6 minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Nu är det 2.5 v sen jag skapades o igår kväll fick jag ett akut illamående. Kom helt frpn ingenstans.kräktes 1 gång sen var det över...Hade äl i slutet av förra veckan..

Har säkert inget m det o göra men blev orolig.

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Rosa på pappret idag...drog ner nyårsstämningen lite...mens eller nidis.. Återstår att se, enligt utäkning från MA så BIM mellan 26/12 o6/1 så ör väl den där jävla mensen

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Har en fråga tjejer. Hur lång tid tog det tilld ni fick ordentlig äl efter MA/MF

Mina 3 senaste mens har varat max 2 dagar o väldigt sparsamt. Haft mensvärk första 5 timmarna efter fförsta spåret av att mensen kmr.

Tror inte ÄL kommit igång eller kan jag ha fel? Får starka utslag på ÄL tester samma dag varje cykel.

Fick skrapas i v 13(dog v6) i början december. Fick neg på stickan 1 v efter.

Vill ju bara att allt ska bli bra.

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/