• Anonym (Kattis)

    Vilken påhittad figur skulle du vilja ha sex med?

    Själv skulle jag vilja bli knullad hårt av Bane från nyaste Batman-filmen, vilken överkropp!!Tungan ute

  • Svar på tråden Vilken påhittad figur skulle du vilja ha sex med?
  • loves to

    ....synd att man inte fick välja en fd filmstjärna.. men jag skulle då välja Dracula eller Aragorn.... svårt val...

  • Anonym (K)

    Jag väljer helt klart Batman, i Batmankostymen eftersom Christian Bale inte riktigt floats my boat.
    Vore det däremot George Clooney för några år sen, då kunde han få ta av kostymen.

  • Simon 681
    You Know skrev 2012-12-04 19:01:54 följande:
    Cersei Lannister
    eller Daenerys Targaryen
    men hon är nog lite för ung för min smak.. 
    Eller kanske Dita von Teese, men är ju på riktigt på något sätt (även om det kan vara svårt att tro det..) 

    Dita Von Teese är nog i mångt och mycket en karaktär somspelas av Heather Renée Sweet
  • MalinH84

    Vilken otroligt lätt fråga! Finns det någon sexigare än Hugh Jackman som Wolverine?! OMG, säger jag!

    Så djurisk! Så vild! Så hård! Så gaaaalet sexig! Katt  



        
  • mocha8676
    MalinH84 skrev 2012-12-05 09:26:29 följande:
    Vilken otroligt lätt fråga! Finns det någon sexigare än Hugh Jackman som Wolverine?! OMG, säger jag!

    Så djurisk! Så vild! Så hård! Så gaaaalet sexig!       



    Håller helt med.

    Sen skulle jag aldrig sagt nej till bröderna Michael scofield och Lincoln burrows från prison break, absolut inte en trekant utan en i taget ;)
  • Drucilla
    MalinH84 skrev 2012-12-05 09:26:29 följande:
    Vilken otroligt lätt fråga! Finns det någon sexigare än Hugh Jackman som Wolverine?! OMG, säger jag!

    Så djurisk! Så vild! Så hård! Så gaaaalet sexig! Katt  

     


        
    men hur kunde jag glömma wolverine?? han är ju sanslöst het..
  • Proppset
    litenkattastrof skrev 2012-12-05 08:10:46 följande:
    och Patrick Jane mentalisten
    JAAA!!! (fast han är blond )
  • litenkattastrof
    Proppset skrev 2012-12-05 09:51:06 följande:
    JAAA!!! (fast han är blond )
    Exakt
    Ab imo pectore.
  • nevermind
    MalinH84 skrev 2012-12-05 09:26:29 följande:
    Vilken otroligt lätt fråga! Finns det någon sexigare än Hugh Jackman som Wolverine?! OMG, säger jag!

    Så djurisk! Så vild! Så hård! Så gaaaalet sexig! Katt  


        
    Oh my Gaaaaad, hur kunde jag glömma honom?! Jag har ändrat mig, den här är hetast!!
Svar på tråden Vilken påhittad figur skulle du vilja ha sex med?