• Anonym (får?)

Får hen göra så???

Jag brukar alltid hämta barnet, men denna gång behövde jag hjälp av andra föräldern.
    Hen bad mig om pengar till bussen för annars hade hen inte råd att åka, jag förde över, sen fick jag veta att hen ska få gratis skjuts och handla julklappar så hen kommer inte åka buss, som vi hade pratat om.
    Jag blev arg, jag har nog dåligt ekonomiskt, får hen lura mig så där?

• Svar på tråden Får hen göra så???
  • Anonym
    Dulishious skrev 2012-12-04 09:24:58 följande:
    Men läste du inte?
    Hen krävde pengar för att ta sig till punkt A till punkt B, sen fick hen ändå skjuts från A-B, så hen behövde alltså inte pengarna -_-
    Och? Ts var dum nog att betala för tjänsten. Blir svårt att bevisa att det handlade om busspengar....
  • Dulishious
    Anonym skrev 2012-12-04 09:27:40 följande:
    Och då blev hen irriterad på  hen och då gick hen till hens dator och skrev en tråd på fl där hen spyr galla på hen för att hen har blivit blåst på typ 100 spänn av hen. Det är ju solklart!
    Ja visst kan det vara fånigt att bråka om en 100-lapp.
    Men du framstår ju inte mycket bättre när du svarar yxskaft på TS.
  • Anonym
    Dulishious skrev 2012-12-04 09:30:35 följande:
    Ja visst kan det vara fånigt att bråka om en 100-lapp.
    Men du framstår ju inte mycket bättre när du svarar yxskaft på TS.
    Oj, förlåt. Det var inte meningen att framstå som seriös...
  • Anonym (får?)
    Anonym skrev 2012-12-04 09:30:21 följande:
    Och? Ts var dum nog att betala för tjänsten. Blir svårt att bevisa att det handlade om busspengar....
    Vi har bra sms bevis att det handlade om bussresa
  • Anonym
    Anonym (får?) skrev 2012-12-04 09:31:50 följande:
    Vi har bra sms bevis att det handlade om bussresa
    H*n kanske säger sig ha åkt buss? Eller betalat den som körde?
  • Anonym (får?)

Varför jag startade tråden är för att jag har inte råd att det upprepar sig många gånger om och undrar om jag kan få rättvisa så det inte blir upprepat.

• Anonym (får?)
    Anonym skrev 2012-12-04 09:33:36 följande:
    H*n kanske säger sig ha åkt buss? Eller betalat den som körde?
    Nej, för hen skrev åt mig att hen har inte råd med buss, hen behöver inte betala för skjuts, då den personen ändå skulle åka, hen visste om att det inte skulle bli buss, varför skulle hen annars skriva det blir dock skjuts direkt efter jag skickade sms att jag fört över pengar
  • Anonym
    Anonym (får?) skrev 2012-12-04 09:33:51 följande:
    Varför jag startade tråden är för att jag har inte råd att det upprepar sig många gånger om och undrar om jag kan få rättvisa så det inte blir upprepat.
    Det kan väl inte vara ett problem om du sköter dina hämtningar och lämningar själv?Drömmer
  • Anonym (får?)
    Anonym skrev 2012-12-04 09:36:49 följande:
    Det kan väl inte vara ett problem om du sköter dina hämtningar och lämningar själv?Drömmer
    I framtiden kanske jag inte kan det, har inte fått besked ännu, saken är ändå den, man blåser inte folk på pengar! spela roll vad det handlar om!
  • Topcom
    Anonym (får?) skrev 2012-12-04 09:40:07 följande:
    I framtiden kanske jag inte kan det, har inte fått besked ännu, saken är ändå den, man blåser inte folk på pengar! spela roll vad det handlar om!
    Tror nog det kommer kosta mer sveda och värk från sin sida, än den hundralappen du försöker få tillbaka från hen. hehe.
Svar på tråden Får hen göra så???