• Anonym (?)

Varför vill han bara bråka hela tiden?! (långt)

Men du kan inte med säkerhet veta att han inte kan ha barnet på grund av sitt jobb, kanske har han möjlighet att ändra sina arbetstider så det passar hans umgänge?
    Sedan detta med att man som förälder bara träffar sitt barn en timme på morgonen och ett par timmar med stök och matlagning på kvällen...välkommen till en vardagsverklighet för 90% av alla föräldrar...

• Anonym (?)
    Ejin skrev 2012-12-06 21:35:53 följande:
    jag fattar faktiskt inte varför de skulle behöva sitta i bilen från kl fem varje morgon bara för att pappan börjar kl sex.. Räcker väll med att de är där när dagis öppnar... 
    om han nu har suttit där en timme en morgon har han väll lärt sej nu då att dagis inte öppnar fem så det är ingen mening.. Eller har han en diagnos som innebär att han är extremt trögfattad?

Ja precis, det var det dummaste jag hört kan han inte klocksn?! Varför åkte han så förbannat tidigt till dagis när han ju inte började jobba förrän kl. 6?
    Jag tycker ts säger emot sig själv, först säger du att pappan omöjligt kan ha barnen för att han börjar jobba "snortidigt" som hon själv uttryckte det.
    Sedan säger hon att dagis öppnar kl. 6 vilket gör att det faktiskt går alldeles utmärkt för honom att ha barnen under förutsättning att han har en förstående arbetsgivare som låter honom börja 20-30 minuter senare den veckan han har barnen.
    Det är inte skadligt för barnen att börja dagis kl. 6 i så fall skulle inte dagis kunna öppna då Flört 
    Istället för att sitta och gnälla på det ena med det andra och att han inte kan  ha barnen bara för att han inte planerar och är ostrukturerad så får man väl kräva det då?
    OM han ska ha vv så kräv att han kan lösa det med sitt jobb så att det funkar, i annat fall så är det inte möjligt.
    Låt honom testa det ett par gånger och kan han inte få det att fungera så vet ni det, THE END. 
Svar på tråden Varför vill han bara bråka hela tiden?! (långt)