Min kille säger att det är mitt fel
Min kille fick minskad lust efter ungefär 9 månader tillsammans, vi bråkade väldigt mycket då kan bero på det.
Nu när vi vart tillsammans 1, 5 år (3månaders paus från varandra) så har det inte blivit bättre. Jag blir ledsen när han avvisar mig och känner mig oattraktiv.
Det värsta var när vi snacka om det igår, då säger han att hans ex inte började gråta utan gjorde nåt åt saken istället. (jag är känslig så blir ofta väldigt ledsen när han avvisar mig)
Han säger då att hon hade haft sex med många fler än mig och därför har bättre erfarenhet och vet vad hon ska göra. Hur kan man säga nåt sånt? Han borde ju liksom vilja ha mig ändå om jag är den han älskar.
Sen ser han hur sårad jag blir och säger att han tycker såklart bättre om mig och att sex inte är så viktigt och att jag är en fin tjej medan hon var en slampig tjej som varit med i porrfilm och sånt.
Jag mår så dåligt av detta, känner bara att han kan ringa henne så kan jag dra :(
Dom var bara tillsammans i 6 månader så kan ju också ha en del i att han fick mer lust då man är nykär.
Hade ni blivit sårade av detta?