• RS89

Katrin Zytomierska låter en porrstjärna visa brösten för hennes 2årige son...

Japp...Katrin har gjort det igen...men har hon lyckats provocera? Jag tycker bara att hon är onödig, varför vill man ens visa sitt barn ett par sillisar? Varför vill man ens umgås med porrstjärnor, är man så jävla dum att man sätter sitt barn i såna risker, stora delar av industrin styrs ju direkt eller indirekt av kriminella... Men vad tycker ni? Rätt eller fel? Motivera gärna :)

Katrins son Ringo och porrstjärnan Puma Swede

LÄNK TILL HENNES BLOGGINLÄGG www.katrinz.se/god-morning 

• Svar på tråden Katrin Zytomierska låter en porrstjärna visa brösten för hennes 2årige son...
  • Queenie70

Bröst har väl ungen sett förr. Men det ör oerhört smaklöst att som vuxen flasha sig för ett barn.

• Lykke
    Queenie70 skrev 2012-12-05 21:40:17 följande:
    Bröst har väl ungen sett förr. Men det ör oerhört smaklöst att som vuxen flasha sig för ett barn.
  • elyse

Bloggen kanske går dåligt...

• 2211

Han lär ju inte veta vad bröst är till för så han tänker nog ingenting, däremot så måste det ju vara något fel i huvudet på vuxna människor som utsätter ett barn för en sån grej. 

• chobokid

Hon kan ju göra vad som helst för att provocera och få uppmärksamhet. Jag tycker att hon är destruktiv, men det tråkigaste är att hon han en massa anhängare. Det är synd om barnet som växer upp med en massa konstiga värderingar. 

• Tullipan

Lite väl magstarkt...en tvååring fattar inte skillnaden mellan tuttar hemma i badrummet eller i en studio.
    Men  om han själv inte tycker sånt är okej när han blir större och som tonåring får se de bilderna cirkulera..
    Kan redan höra pikar om tuttfixering redan i tvåårsåldern.
    Mina föräldrar har en "rolig" bild på mig & en kompis, hade tyckt det var fruktansvärt pinsamt om min mamma bloggat upp den för tusentals läsare...

Kanske en kul grej hemma men inte på internet...funderar på om kanske teorin om att man blir konstig utan kolhydrater stämmer på Katrin.

• RS89

Ja ni har ju alla rätt...dem två brudarna, Katrin och den porrstjärnan måste ju vara sjuka i huvudet. Tänker er själva, er kompis kommer på besök hos er "Åhh XXX flascha dina tuttar för min son, så tar vi bild på det!... Och vad hade ni gjort? Flashat dem? Tror inte en normal människa vill trycka upp sina bröst i en tvåårings ansikte. Och så frågar man sig vart pedofili kommer ifrån, det här är exakt vad som uppmanar sjuka människor!!! 
    Om det är någon som behöver stöd i sin föräldrarroll så är det Katrin... 

• ModestyB

Helt sjukt, hon verkar så störd att jag inte fattar hur socialtjänsten inte gjort en utredning för länge sedan. Puma verkar inte heller vara någon superförebild, ens för porrindustrin. Verkar så skadad att det är sorgligt.

• pluvdo
    RS89 skrev 2012-12-06 00:51:33 följande:
    Ja ni har ju alla rätt...dem två brudarna, Katrin och den porrstjärnan måste ju vara sjuka i huvudet. Tänker er själva, er kompis kommer på besök hos er "Åhh XXX flascha dina tuttar för min son, så tar vi bild på det!... Och vad hade ni gjort? Flashat dem? Tror inte en normal människa vill trycka upp sina bröst i en tvåårings ansikte. Och så frågar man sig vart pedofili kommer ifrån, det här är exakt vad som uppmanar sjuka människor!!! 

Om det är någon som behöver stöd i sin föräldrarroll så är det Katrin... 

Men va? Pedofili?
Svar på tråden Katrin Zytomierska låter en porrstjärna visa brösten för hennes 2årige son...