Kär i två personer samtidigt?
Hejsan,
Har sen 4 år tillbaka en underbar flickvän som jag älskar innerligt, vi trivs i varandras sällskap och kan verkligen
skratta åt allt. Dock har vi tappat den där gnistan efter 4 år tillsammans och sexlivet är inte alls roligt.
Det är framförallt hon som har slappnat av helt.
I början av förra året så började jag på ett nytt jobb och i somras så hade jag sex med en därifrån.
Sexet var så bra så vi sågs fler gånger. Vi började gilla varandra starkt och tillslut var båda kära.
Men ett problem, jag hade ju redan flickvän - det visste inte den andra tjejen.
Jag bestämde att jag var tvungen att avsluta något utav förhållandena men kunde absolut inte bestämma mig för vilket.
Det ena mår jag bra i och är trygg. Det andra förhållandet är nytt, spännande och hon ger mig allt som min flickvän inte ger, uppmärksamhet, närhet, komplimanger ALLT.
När jag är med någon av dem så brukar jag tänka att det är den här personen jag vill ha, men så fort jag träffar den andra så är jag tillbaka på ruta ett då jag känner samma för den personen.
Hur ska man tänka klart i en sånhär sak? Jag är kär i två personer men kan inte avgöra vem utav dem som jag vill ha mest. Någon med liknande problem?