Inlägg från: Anonym (Dumpa båda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumpa båda)

Kär i två personer samtidigt?

Jepp har varit i den situationen. När jag var 18 år. I mitt första förhållande. Vet inte hur gammal du är men det är jävligt dålig stil att vara otrogen mot någon du "älskar".
    Du "älskar" tryggheten och allt din flickvän ger dig men Kiriaki har rätt i att du inte älskar din flickvän. Älskar man någon vill man inte göra den illa och då går man inte och har ett hemligt förhållande bakom ryggen.
    Din "kärlek" är totalt självisk och handlar bara om att du vill ha det du FÅR av båda.

• Anonym (Dumpa båda)
    LOJK skrev 2012-12-06 16:55:09 följande:
    Förstår ditt arga inlägg mot mig, men du vet inte all fakta bakom. Har berättat för min flickvän om hon på jobbet och även berättat för henne på jobbet att jag har känslor för en annan person också. Jag älskar båda två och kommer aldrig sätta mig i samma situation igen efter det här. HAr så dåligt samvete för allt och önskade jag kunde göra de mesta ogjort. Men samtidigt står jag kvar där att jag älskar båda två och kan inte lämna någon utav dem.
    Vad har du berättat? Eftersom ni fortfarande är tillsammans. Har du berättat att du "faller tillbaka gång på gång"?
Svar på tråden Kär i två personer samtidigt?