• JessiM

Fler runt Roslagen som väntar liten våren -13?

Hej! Är en tjej på 26 år och relativt nyinflyttad till Norrtälje och tänkte om det finns fler häromkring som väntar barn till 2013 :) Plussade 5/8 och har gått 22 veckor. Har BF 11 April enl. UL :D Vore kul att prata med tjejer i närheten helt enkelt..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-16 10:20
    Alla som väntar liten 2013 är såklart välkomna, spelar ingen roll vilken tid på året :)

• Svar på tråden Fler runt Roslagen som väntar liten våren -13?
  • Lipaan

Hej! Bor också i Norrtälje :) är det första barnet? Jag har ganska nyligen fått reda på att vi väntar nr 2, beräknad till början av juli (alltså lite nytt och hemligt än så länge :P) Har en son sen tidigare som fyller ett i början på nästa år.

• JessiM

Hej! Vad kul med svar ^^
    Ja det är första :)
    Vad kul, Stort grattis!! Mysigt med en ettåring också, är du mammaledig nu?
    Ja här kan man vara hur hemlig man vill ;) Skönt att prata med någon/några om det här iaf när man inte riktigt vill berätta för alla än. Jag ville prata och berätta för alla på en gång men jag ville ju gå några veckor innan så jag va lite säker iaf :) Då va det skönt att prata lite här, fast kom inte riktigt in i gruppen så har mest läst vad folk skriver.

• GLiTTRA

Hej! Bor i Norrtälje och väntar en lillebror beräknad den 4 maj.
    Har 3 helsyskon sen tidigare som 2 av dom bor hos sin men är här under helger och lov.
    Ska nu få första barnet tillsammans med min nuvarande man som har en dotter på 12 år.

ღ ♥ ღ Mamma till 3 och våran skatt i magen! ღ ♥ ღ
  • Lipaan

Tack, och grattis till dig med :) och även till dig glittra :)
    Ja jag är mammaledig ett tag till sen ska jag jobba några månader innan det är dags att vara hemma igen med nästa ;)
    Sitter också mest och läser, brukar aldrig skriva men nu var man ju nästan tvungen :P
    Har du/ni tjuvtittat vad det blir för kön eller blir det en överraskning?

• GLiTTRA

Vi ska få en liten Dexter.. Var solklart synligt att det var en pojke.
    "visade upp sig" flera gånger under RUL. Jag är för nyfiken.
    Kunde inte vänta :)

ღ ♥ ღ Mamma till 3 och våran skatt i magen! ღ ♥ ღ
  • Lipaan

JessiM ditt inlägg verkar vara borta..
    Kul med en pojke :) vi kikade förra gången men tror faktiskt inte att vi kommer att göra det denna gång.

• JessiM

Haha heeej igeen! Gjorde ett tappert försök igår att skriva från tel men det gick som ni såg inte så bra ;) Har jobbat så därför jag inte hunnit svara förens nu :)

Ja nej vi har inte tagit reda på kön, när vi va på ul frågade jag om hon kunde se något, så frågade hon först om vi va överens om att ta reda på det. Då hade vi bestämt att jag skulle få veta på en lapp men inte min sambo. Men i slutändan glömde alla parter bort det så jag fick inte veta ändå :p

Det börjar kännas på jobbet att man är lite.. klumpigare nu. Är så trött i rygg och ben när jag kommer hem så jag vet inte vad! Har ett tungt jobb också så det hjälper väl inte till heller ;p

Hur mår du då Lipaan? Tänkte på att det är så tidigt, har du det jobbigt eller går an? :)

Svar på tråden Fler runt Roslagen som väntar liten våren -13?